RBW Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kutter ut abonnementstjenesten til fordel for gratistjenester.Microsoft avslutter billigtjenesten TechNet Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Som jeg har skrevet i dette innlegget... så tror jeg at massivt misbruk faktisk er hovedårsaken til at Technet legges ned. Uansett grunn er det jo synd at et så godt tilbud legges ned. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Godt mulig at det misbrukes, men dette er noe som kan forhindre pirat kopiering. De har i allefall tjent noe på det kontra ingenting i allefall. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er ikke poenget at de tjener på det. Det er at andre tjener på det ved å selge nøklene sine ulovlig til andre. Hva er alternativene? Kun MSDN og ActionPack? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Kun MSDN egentlig, for ActionPack forsvinner sammen med Technet. I tillegg sier Microsoft at Evaluation Center og Virtual Labs kan erstatte noe av behovet. Edit: Mostridende om hva som skjer med Action pack. Zdnet skriver at det ikke skal stenges ned, folk på ulike forum skriver at det blir stengt ned. Men finner ikke noe på Microsofts sine sider, så regner med at det ikke blir stengt. Endret 2. juli 2013 av myhken Lenke til kommentar
asshole Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Microsoft lager jo bare rammel for tiden så blir ikke noe stort tap. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Microsoft lager jo bare rammel for tiden så blir ikke noe stort tap. Har jo ikke vært Windows 8 som har vært fordelen med Technet, men tilgangen til absolutt alt fra Windows XP til nå, samt Office 2007, 2010 og 2013 pakkene. Og alt av server versjoner. Å ha tilgang til alle .iso filer på alle språk til en hver tid, er en luksus som jeg kommer til å savne. Heldigvis har jeg 606 GB med .iso filer lagret på serveren min Og noen hundre produktnøkler til alt mulig 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har jo ikke vært Windows 8 som har vært fordelen med Technet, men tilgangen til absolutt alt fra Windows XP til nå, samt Office 2007, 2010 og 2013 pakkene. Og alt av server versjoner. Å ha tilgang til alle .iso filer på alle språk til en hver tid, er en luksus som jeg kommer til å savne. Heldigvis har jeg 606 GB med .iso filer lagret på serveren min Og noen hundre produktnøkler til alt mulig Mye annet småsnacks også i den pakken der, til og med så langt tilbake som Win 3.11 er inkludert, riktignok ikke noe behov for nøkler, men er på lista. Dessverre de fleste jeg kjenner bruker TechNet, for å leke og lære seg Windows, men også for bruk i eget hjemmenettverk. Med bortfall av dette så skal du ikke se bort ifra at de fremtiden enten vil benytte seg av Linux / BSD, eller henter en aktivator fra havna og benytter istedet med samme resultat for MS... 0 Kr / 0 USD i inntekt. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Microsoft lager jo bare rammel for tiden så blir ikke noe stort tap. Du har tydeligvis aldri prøvd VS2012... 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Du har tydeligvis aldri prøvd VS2012... Han er sikkert i den leiren som mener at store bokstaver i menylinja gjør at produktiviteten faller med 90% Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det første jeg gjør er faktisk å skru av ALL CAPS MENYER . http://www.richard-b...o-2012-all.html Francis Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Gjør deg selv en tjeneste og installer VS Commands istedet. Da slipper du registry endringer, og du får i tillegg mange nyttige instillinger. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kul extension - takk for tipset Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg kjøpte forlengelse med 12 mnd. til 1200,- nå nettopp. 31. August er siste salgsdato... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå