Gå til innhold

Half-Life 2 15. desember!

Anbefalte innlegg

"Half-Life 2 Delay Officially 100% Confirmed

Here's the bad news from Valve's Doug Lombardi:

The previously announced September 30th release date for Half-Life 2 is being pushed back. We are currently targeting a holiday release, but do not have a specific "in-store" date to share at this time. We will release that information as soon as we have confirmed a new date.

We're very glad all this release date nonsense is over with and think Valve should have confirmed this earlier."

Fra PlanetHalf-Life.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klag heller på utsettelsene(ellerno) til duke nukem forever, hvis det i det hele tatt eksisterer noe interesse for det lenger.

Ikke at jeg egentlig ble særlig overrasket, eller plages enormt av det, men å sammenligne det med duke er vel ikke helt rettferdig, de har såvidt jeg vet aldri gitt noen release-date på duke, så det er jo ikke blitt utsatt i den forstand, men å si to uker før ett spill kommer ut, at det kommer 30 september er jo bare lamt, de må ha visst at det ikke gikk, tar litt tid å trykke det opp og slikt, det måtte jo vært ferdig da om de skulle fått det ut 30 sept, så jeg ser på det som direkte løgn, DNF-teamet har vel holdt seg på "when it's done"-linja hele veien såvidt jeg har fått med meg.

AtW

Jaja, dårlig eksempel med duke og greier. Men jeg synes at folk overreagerer vel mye på utsettelsen av HL2. Hvis valve synes at det trengs mer finpussing så må det utsettes litt.

Og husk de er bare mennesker, de kan feilberegne ting de også! Det er noe som må aksepteres! Min mening ivertfall. :grumpy:

Lenke til kommentar
Vil du ha et uferdigt spill, eller vil du ha et mest mulig bug-frit spill.  Jeg tror dere er litt paranoide for den skummle markedsføringen.

Saken er at ingen burde gått ut med en dato før det var 100% sikkert at spillet var ferdig til den tid. Alle vil ha ferdige produkter, men det er ikke så vanskelig å forstå at folk blir lei av at spillbransjen bruker slike knep for å holde interessen for et spill oppe så lenge som mulig. Det er klart de forstod at spillet kom til å bli forsinket lenge før nå.

Lenke til kommentar
Vil du ha et uferdigt spill, eller vil du ha et mest mulig bug-frit spill.  Jeg tror dere er litt paranoide for den skummle markedsføringen.

Saken er at ingen burde gått ut med en dato før det var 100% sikkert at spillet var ferdig til den tid. Alle vil ha ferdige produkter, men det er ikke så vanskelig å forstå at folk blir lei av at spillbransjen bruker slike knep for å holde interessen for et spill oppe så lenge som mulig. Det er klart de forstod at spillet kom til å bli forsinket lenge før nå.

Men da hadde jo absolutt ingen komt ut med en dato, og forbrukerene hadde ikke hatt noe å forholde seg til.

Og nå har jo ikke Valve sagt at spillet skal være ute til 30. september, men de har sagt at de sikter mot den datoen.

Men vist du tror at de gjør det med vilje, så får du vel bare tro det.

Lenke til kommentar
Men da hadde jo absolutt ingen komt ut med en dato, og forbrukerene hadde ikke hatt noe å forholde seg til. Og nå har jo ikke Valve sagt at spillet skal være ute til 30. september, men de har sagt at de sikter mot den datoen. Men vist du tror at de gjør det med vilje, så får du vel bare tro det.

Det er mulig å ta i litt ekstra så man er sikker på at man klarer det. Ingen blir grinete hvis et spill kommer ut før tiden.

Du tror ikke at Valve visste at det ble forsinket før nå? De hevdet ganske lenge at spillet ikke kom til å bli utsatt. Du synes ikke det er litt betenkelig å si en ting man vet ikke er sant?

Jeg sikter ikke til noe spesielt spill egentlig, gjelder alle spill og alle utviklere. Noe er feil når det snarere er en regel enn et unntak at spill blir forsinket. Jeg tror ikke det er fordi "alle" tar feil hver eneste gang. De burde i det minste lære av feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...