Gå til innhold

Half-Life 2 15. desember!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jevli teit vettu. Sier det skal komme 30. september også utsetter de det et KVART ÅR TIL! Det er jo helt-teit! Hater alle spill-lagere som ikke kan forholde seg til én utgivelsedato. Noe av skylden må jeg jo ta på meg selv også, for å tro på alle disse utsagnene. Godtroende og dum som er jeg! *sur* :grumpy:

Lenke til kommentar

www.tothegame.com har lenge sagt hl2 kommer 14.november og dem er kjent for å være rimelig nøyaktige, veit dem ikke så setter dem to be announced ved spella og de pleier være godt oppdatert.

Selvfølgelig umulig å si om dem er korrekte angående hl2 iom at det har vært mye rot rundt releasen, men jeg vil ikke ekskludere dem helt

Lenke til kommentar

Desember? og hvor har du så fått vite dette? den eksakte datoen er jo ikke offentligjort, bare at det skal være i "the holiday season" elns.

og zoneman; det som er så spesielt med denne utsettelsen må vel være det at valve insisterte på at spillet kom ut den 30.' september helt til en uke før utgivelsen o_O, even tho vivendi sa at det kom til å bli litt forsinket i juni (!)

Lenke til kommentar

"markedsføringen" begynner å bite seg selv litt i rompa. Men det er med spill som det er med damer. Går du rundt å har lyst på ei spesiell og hun garanterer deg mus om ti dager, gleder du deg som en unge. men når hun hele tiden utsetter og utsetter, blir du drit lei. Da prøver du andre mus og ender opp med at din spesielle ikke er så interesant lenger.

Begynner faktsik tvile på om jeg gidder kjøpe dette spillet snart. Ingen seriøs bedrift går å lover kundene sine noe så lenge som de gjør med dette spillet.

Er faktusk dritt lei hele maset rundt hl2 nå. Latterlig å holde på slik de gjør....

Lenke til kommentar
"markedsføringen" begynner å bite seg selv litt i rompa. Men det er med spill som det er med damer. Går du rundt å har lyst på ei spesiell og hun garanterer deg mus om ti dager, gleder du deg som en unge. men når hun hele tiden utsetter og utsetter, blir du drit lei. Da prøver du andre mus og ender opp med at din spesielle ikke er så interesant lenger.

Begynner faktsik tvile på om jeg gidder kjøpe dette spillet snart. Ingen seriøs bedrift går å lover kundene sine noe så lenge som de gjør med dette spillet.

Er faktusk dritt lei hele maset rundt hl2 nå. Latterlig å holde på slik de gjør....

denne musen du snakker om er faktiskt verdt å vente på, for den er myemye bedre enn alle andre muser. og hun har nemli mensen.............sådeså!

Lenke til kommentar

hadde vel vært en ide å gi ut en demo da, så vi fik smake litt av hva vi har i vente- For meg holder det ikke se på noen filmklipp. Jeg må prøve.

Ingen ting med å være barnslig med å ikke kjøpe noe som hele tiden blir utsatt. Syns det er helt horribelt å begynne markedsføring et halvt år i forveien for et spill. Vi lever i en tid, der forbruker vil ha varen så fort som mulig. Eksempler på dette er musikkbransjen og filmbransjen. Hadde f.eks filmer kommet ut på dvd samtidig som de gikk på kino så hadde kanskje ikke folk bestilt filmer på sone 1 eller kopiert de via p2p.

Og vi lever i en tid der logistikk ikke er et problem.

Syns vi bare bør kreve våre rettigheter som konsumer. Bransjen prøver å stoppe fildeling med bøter og makt, men tilbyr oss konsumer lite eller ingenting tilbake. Hadde de heller fokusert på måten de angriper markedet kunne de fått min respekt. Men å drive sultekampanjer ved å love for så å utsette mot oss, har heller negativ virkning spør du meg.

Det skulle vært straffbart å gå ut med markedsføringstiltak som ikke holder ord. Og jeg tror dette er bevisst fra produsent sin side!!!

Lenke til kommentar

Ikke for å sverte noen eller noe sånt, men nå har jeg aldri funnet Gamereactor som spesielt pålitelige, de folka der er jo omtrent som News of the World, får betalt (hvis de gjør det) for å finne på "nyheter"... Kult at det er gratis og at det som regel ligger strødd utover hele skolen og at de har omtrent like kul design som Se og Hør og sånt, men jeg bare KLARER ikke å finne Gamereactor pålitelig, så mitt personlige tips ville være å ta det med et par millioner klyper salt...

Tothegame, derimot...

Lenke til kommentar
HL2 har bare blitt utsatt EN gang, rett og slett fordi Valve hadde mer finpussing å ta seg av. Så enkelt er det.

Jeg fatter ikke hvorfor det er blitt en stor sak ut av det.

Ikke jeg heller.

klag heller på utsettelsene(ellerno) til duke nukem forever, hvis det i det hele tatt eksisterer noe interesse for det lenger.

JA til bugfritt spill! :woot:

Lenke til kommentar

klag heller på utsettelsene(ellerno) til duke nukem forever, hvis det i det hele tatt eksisterer noe interesse for det lenger.

Ikke at jeg egentlig ble særlig overrasket, eller plages enormt av det, men å sammenligne det med duke er vel ikke helt rettferdig, de har såvidt jeg vet aldri gitt noen release-date på duke, så det er jo ikke blitt utsatt i den forstand, men å si to uker før ett spill kommer ut, at det kommer 30 september er jo bare lamt, de må ha visst at det ikke gikk, tar litt tid å trykke det opp og slikt, det måtte jo vært ferdig da om de skulle fått det ut 30 sept, så jeg ser på det som direkte løgn, DNF-teamet har vel holdt seg på "when it's done"-linja hele veien såvidt jeg har fått med meg.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...