Cloud Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Er ikke riktig plasert, men hadde ikke no andre steder å legge det (?) Har bestilt masse drit fra microplex,og pakken er i oslo. Er ganske sugen på å få varene i dag, så er det mulig å dra bort på postkontoret i oslo som pakken ligger på å hente den der? Og må da jeg hente den (pga identifikasjon) eller kan min far hente den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det skal vel ikke være noe problem om pakken står på ditt,men du må sannsynlig ha med deg ID,noe som jeg aldri trengte når jeg hentet mine pakker hos posten. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 har det falt deg inn å faktisk ringe postkontoret pakka ligger på og spørre dem? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Regner egentlig med at hvis pakken din ligger på ett postkontor i oslo, og skal videre, er nok ikke dette noe postkontor i det hele tatt... Det er da sikkert en postterminal(eller noe i den duren) og det er ikke mulig å hente pakker der.. Er værtfall sånn her.. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 This man speaks the truth. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Pakken er i oslo i dag 12.36. Er dut da mulig at den blir sendt videre til Gjerdrum (30minfra oslo) i dag, eller kommer ikke den før i morgen? (Beklager at jeg lurer så mye, men er ganske nysjerig på mitt nye kabinett ) Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Tror ikke man trenger ID. Det er vel ikke akkurat noen stor sannsynlighet for at en tyv finner på at han skal stjele noe fra deg. Dvs - en person som henter en vare må jo betale for den på postkontoret før han får den. Så med mindre en sinnsykt datainteressert tyv får tak i pakkenummeret ditt og kjøper ut varene er du trygg... Det faren din trenger er kun pakkenummeret (forsendelsesnummer), Visa og godt humør. Tronaldo Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ta med deg kollinummeret, for ellers får du ikke pakken. Jeg fikk faktisk hentet mitt uten, men postdama måtte leite gjennom alle pakkene Hawk Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 men hvordan kan jeg finne ut hvor i oslo det er? Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis du ser på nettet at pakken er ankomstregistrert i Oslo ligger den nok ikke på et postkontor. Pakken din ligger da sammen med en halv millard andre pakker på posten godssenter på alnabru. Pakken blir kjørt derifra rundt klokken 5 om morgenen, og du har den på ditt postkontor når de åpner. (Gjett hvem som kjørte lastebil for posten i sommer...?). Står det oppført ditt postkontor er det bare å hente. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 noen som vet ca prispå en pakke på 11,1 kg og over 1m3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå