wha96 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har nettopp begynt å se Prison Break, synes det er utrolig spennende, men episodene der er 43 min ca. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fringe og Orange Is the New Black 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Chuck kan også anbefales. Lettbeint serie som passer glimrende etter en lang dag på jobb. Trenger ikke følge voldsomt godt med heller siden vi ikke akkurat snakker cliff-hanger her, noe som alltid er en fordel når man blir sigen etter middagen Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Har sett ferdig begge sessongene av Modern Family på Netflix, og syntes det var kjempemorsomt! Har nå begynt å se på Weeds, og er blitt hekta! Sett ferdig sessong 1 på 2,5 dag. Anbefaler å gi den en sjangse. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Som jeg skrev så har jeg testet Weeds men falt ikke helt for det. Er ferdig med sesong 1 og 2 av modern family jeg også, håper den tredje kommer snart :-) tenkte å se Orange is the new black fra i morgen av... Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Falt pladask for Fringe. Episodene går så fort at man ikke merker at de er på ca. 45 min hver. Bortsett fra det vil jeg også anbefale at du tar opp igjen Weeds. Falt også av lasset etter 3 sesonger, men har tatt meg opp igjen nå. Doctor Who er jo også litt artig, da. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Runda nettopp The League, anbefales på det groveste. Pisser på meg når Jason Mantzoukas kommer på skjermen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Klovn er også verdt å se, hvis du ikke har sett det før. Alt ligger på norsk Netflix. (Med norske tekster, takk Gud.) 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Stargate SG-1 og Atlantis viss du liker Sci-Fi. Endret 31. juli 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Jobber som tekster og har faktisk tekstet et par SG-1 episoder for Netflix, og de var jo ikke så dumme :-) Så takk for tipset. Ellers har jeg nå altså begynt på OITNB, og likte de to første episodene godt :-) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 sons of anarchy er noe av det beste jeg har sett, men sesong er ikke så bra til å være sons men fortsatt greit.. men fra sesong 2, da blir du hekta Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 "Klovn" er jo legendarisk! Norske "Dag" har definitivt også kvaliteter som er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Bruk hola unblocker i chrome og se damages på netflix. Støtter også klovn 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Homeland(hvis du bruker Mediahint) og Weeds Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dag er bra. Filmen kalt Slevin er også en veldig bra film. Bruce Willis, Morgan Freeman og Lucy Lu blant annet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Utrolig at ingen har nevnt 30 Rock. Definitivt blant de beste på netflix. Futurama kan vel også nevnes. Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ser du har påbegynt OITNB, og bra er det, skulle til å anbefale den. Har kun sett de 4 første episodene, men de gikk i ett strekk før jeg dessverre måtte legge meg, blir marathon i helga Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Har sett hele sesongen nå, veldig bra serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå