Maxie10 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Ettersom det visstnok er kommet nye regler rundt det å laste ned serier tenkte jeg å begynne å bruke Netflix-en min litt mer aktivt. Lurer i den forbindelse på hva jeg bør få med meg. Er først og fremst på jakt etter noen serier med korte (30 min) episoder som jeg kan kikke på når jeg kjeder meg litt, men lengre ting går også greit. Har tilgang til amerikansk netflix. Noe av det jeg liker å se på er: Big Bang Theory Girls Downton Abbey Smash House Medium Frasier Friends Miranda Coupling House of cards Boss Ser også av og til ikke-fiksjon, som: Qi Dragons Den Gordon Ramsey Kitchen Nightmares Supernanny The Apprentice Serier jeg har sett litt av og droppet: Ally McBeal Tudors Glee Big Love Weeds Grey's Anatomy Basert på hva jeg liker, er det noen Netflix-serier som kan anbefales? På forhånd takk. Endret 2. juli 2013 av Maxie10 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 http://serienytt.no/2013/06/de-ti-beste-seriene-pa-netflix/ Du burde sjekke ut The Inbetweeners og Arrested Development spesielt. Veronica Mars er ganske bra, veldig undervurdert av de fleste. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 How I met your mother? Husker ikke helt hvor mange sesonger som ligger på Netflix nå, men mener det er de seks første. Mad Men går jo også for å være en bra serie. Selv har jeg kun sett de to første episodene, men virker lovende. Husker ikke hvor mange sesonger som ligger på Netflix. 1 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Takk for forslag. Har sett reklame for Inbetweeners og den ser jo bra ut. Skal sjekke de andre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Noen ganger kan det være greit å lese mer enn emnetittelen. Fordi House of Cards hadde han/hun sett. 1 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Sherlock ser også bra ut, men får ta det på dager der jeg har god tid. Lange episoder. Maury: er nok jente, ja :-) Endret 6. juli 2013 av Maxie10 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Californication anbefales! 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 californication, how i met your mother, mad men, modern family og sons of anarchy 1 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 *Family Guy *Eureka *Continuum *Fringe *Battlestar Galactica *Dirty Jobs *Doctor Who *Dollhouse *Firefly *Jericho *Lost *MacGyver *MythBusters *Sherlock *Sons of Anarchy *South Park *Stargate Universe *Stargate Atlantis *Star Trek *Star Trek: Deep Space Nine *Star Trek: Enterprise *Star Trek: The Next Generation *Star Trek: Voyager *Terra Nova *Teen Wolf *Top Gear (U.K.) m.m 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 *Star Trek *Star Trek: Deep Space Nine *Star Trek: Enterprise *Star Trek: The Next Generation *Star Trek: Voyager m.m Oi, har dem Star Trek serier på Netflix også? Herlig. 1 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Oi, har dem Star Trek serier på Netflix også? Herlig. Bare hvis du har US Netflix, da må du bruke "Unblock-US". Da får du tilgang til alle land som har Netflix tjenesten. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takker for alle tips. Har nå begynt å se på Modern Family, og liker det jeg ser så langt. Så får vi se hva jeg tar etter det. 1 Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 SHERLOCK!! Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) BBC-miniserien The Hour synes jeg var veldig bra. Historisk medie-krimdrama, dog langt mer underholdende og spennende enn det høres ut. Endret 9. juli 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 The Hour mener du vell? Virkelig synd at den ble sakset etter sesong 2. For det var virkelig god underholdning. 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Reaper ! Annerledes og god 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå