Cuneax Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Italiensk lege mener at det bare er to år unna.Hodetransplantasjon skal være mulig Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Så snart det er klart får man sikkert til å bygge kropper etter ønske og behov, endelig kan man få den kroppen man ønsker seg. Man kan ikke betale seg til god helse og frisk kropp... hvem sa det Lenke til kommentar
Oly Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg som trodde at det kun var i Futurama dette var mulig. Men fra spøk til alvor, uansett hvor bra dette virker til å være, oppfatter jeg dette som litt creepy. Hva om man plasserer et mannehode på en damekropp? Vil dette være mulig? Dette er en av tankene som får meg til å synes at dette er creepy. Manbearpig? Lenke til kommentar
eigil Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 I fremtiden blir kroppsbygger et yrke. Du bygger opp kroppen, selger den, bygger opp en ny. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 I fremtiden blir kroppsbygger et yrke. Du bygger opp kroppen, selger den, bygger opp en ny. Å selge kroppen sin får en helt ny betydning... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Blir interessant å se om hodesurrogati blir det nye store fra India. 1 Lenke til kommentar
jubblejub Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) jaja Endret 3. juli 2013 av jubblejub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg