Øystein.F. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Her er løysinga for deg som gjerne vil jamme med eit band. Les hele saken Lenke til kommentar
oleerik Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dette er faktisk litt fristende! God artikkel, forsåvidt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er dette bare for gitar eller funker bass også? Lenke til kommentar
Avitack Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jammingen virket jo faktisk ganske lovende, får bare håpe repetisjon ikke blir et stort problem. Er iallefall veldig glad for at menysystemet er fikset på. Følte jeg brukte unødvendig mye tid der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det noko endring i forhold til kor bra det fungerer for nybyrjarar? Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Tipper både bass og gitar vil funke. Rocksmith er jaffal eit godt steg i riktig retning og Rocksmith 2014 synast å ta alt enda lengre. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Lover bra, dette her. Digger Rocksmith, men det lider av å åpenbart være første 'spill'. Det er for mange barnesykdommer, som kjedelig 'spill', kjedelig låtvalg og horrible minispill. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er dette bare for gitar eller funker bass også? Bass er 100% støttet i vanlig rocksmith i alle fall. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre. Care2share config? Lenke til kommentar
espenta Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.Care2share config? Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det, men fulgte vel hovedsakelig denne guiden: http://forums.ubi.com/showthread.php/719817-A-guide-to-achieving-low-latency-in-Rocksmith-on-PC Jeg har også testet med 2 forskjellige lydkort, og det var faktisk det integrerte lydkortet som ga minst delay. Med studio-lydkortet mitt fikk jeg rundt 100ms delay hvis jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Man kan grave uten en spade og sage uten en sag, men om man vil gjøre en god jobb så er det ordentlig verktøy som gjelder. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det, men fulgte vel hovedsakelig denne guiden: http://forums.ubi.co...Rocksmith-on-PC Jeg har også testet med 2 forskjellige lydkort, og det var faktisk det integrerte lydkortet som ga minst delay. Med studio-lydkortet mitt fikk jeg rundt 100ms delay hvis jeg ikke husker feil. Thx. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ser for meg at det kan bli morsomt å spille kjente sanger eller sanger man har laga selv, og se hva jam-moden gjør ut av det Spille et Slayer-riff eller noe, så kanskje det ender opp som funk. Kanskje særlig hvis man spiller bass? Vet ikke. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Noen som har prøvd denne nå? Kom jo i butikken i går.. Har den første versjonen, som vet hva som er forskjellig, bortsett fra sangene? Altså, litt sånn i praksis.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ryktes om mindre inputlag, håper dette er rett. Ellers er det mange improvements og fixes som at man kan starte rett på hard mode i steden for å unlocke alt og andre lignende "sperringer" er fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå