Arodem Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Telltale lader opp til andre sesong. Les hele saken Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Gleder meg selv, håper at den save buggen har blitt fikset. For den ødela litt av erfaringen min med Walking dead. Slutten på spillet er ikke like rørende når du er trøtt som faen fordi du har spilt igjennom hele spillet i et kjør, klokken er midt på natten og du ønsker å legge deg. Du kan ikke legge deg, for da blir valgene dine fucka, og du må gjøre alt igjen Så håper det er fikset, for det er det eneste negative jeg har å utsette på The Walking Dead. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg klarte aldri å fullføre spillet. Historien og gameplayet klarte ikke å fenge min interesse. Syntes det rett og slett var et gørr kjedelig spill. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Noen som vet hva prisen blir på dette. Søkte på Steam, men fant ingenting der. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Pokker, jeg har ikke lenger savefilen for sesong 1 Vet ikke om jeg gidder å spille videre på 400 og sesong 2 hvis mine tidligere valg ikke er med. Noen som vet hvor stor påvirkning dine tidligere valg har på denne DLC-en og den kommende sesongen? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Noen som vet hva prisen blir på dette. Søkte på Steam, men fant ingenting der. ca. 5 USD. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Spillet ligger på steam, men selve filene er enda ikke lagt ut, så er mange som har kjøpt det og bare venter på å få tilgang til filene. Litt rart, men så lenge det kommer snart, så skal jeg bare kose meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå