Gå til innhold

Eye camera og Kinect er dette et nyttig tilbehør?

jeh87

Anbefalte innlegg

FIFA-eksempelet er jo fri fantasi, og personlig synes jeg det virker litt teit, men la gå. Når det gjelder eksempler har man jo hele katalogen av spill som støttet Kinect 1.0, men det er virkelig ingenting der som er verdt å nevne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FIFA-eksempelet er jo fri fantasi, og personlig synes jeg det virker litt teit, men la gå. Når det gjelder eksempler har man jo hele katalogen av spill som støttet Kinect 1.0, men det er virkelig ingenting der som er verdt å nevne?

Det er fantasi ja, men du ber meg komme med eksempler på hva jeg tror Kinect kan brukes til. Hvilke eksempler skal det være når jeg ikke har andre eksempler enn Dead Rising 3?

Uansett så tillater teknologien i Kinect å observere humør og lyder. Så om EA VIL, så kan de fint få til noe.

Lenke til kommentar

FIFA-eksemplet hørtes bare rart og ekstremt urealistisk ut.

Det beste hadde vært å bruke Kinect i skrekkspill, og måle stressnivåer og lignende og kanskje legge til stresselementer i selve spillet.

Sniking, balansering og lignende i spill kunne blitt utført slik at Kinect så hvordan du konsentrerte deg og la spillfiguren reagere om du ser ukonsentrert ut.

Er mye Kinect kan brukes i, men spørs hvordan det vil bedre en spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Godt mulig det bare høres rart ut, men allikevel så er det vel ikke umulig. Ettersom Kinect kan fange opp uttrykk og stemmer. Det er vel fult så realistisk i fotball at publikum blir opprørte om laget spiller dårlig eller ikke får til mye? Det jeg mente blir på en måte at du spiller styrer publikum sin oppførsel i kampen. Dog tviler jeg på at EA noen gang kommer til å gjøre noe slikt. Så lenge de satser multiplattform så skjer det neppe så lenge ikke PS4 selges med EYE.

Lenke til kommentar

Er mye Kinect kan brukes i, men spørs hvordan det vil bedre en spillopplevelse.

Ja, er litt der jeg også står. Jfr. videoen over er jo selve teknologien kjempespennende, men jeg sliter med å se nytteverdien i akkurat spillsammenheng. Implementasjonen av Kinect og Eye så langt har vært et eneste stort gjesp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...