RWS Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kom over et spill som har slipp dato i mai 2014 som ser fryktelig ut som arvtageren etter transport tycoon, et spill jeg har rotet bort mange timer i.... Spillet heter Train fever ( http://www.train-fever.com/game-info/overview/ ) og ser mest ut som en blanding av en forretnings og transport simulator. Så jeg har signet opp på newsfeed slik at jeg kan få med meg dette spillet. Bli forøvrig utgitt over steam platformen også hvis en skal tro det som står der... Steam har ihvertfall nettsider med train fever.. Vi som liker slike simmer har jo hatt en del ups and downs i gode og dårlige transport/busyniss simmer, så jeg håper denne blir bra! Den ser ihvertfall lovende ut... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Var en annen tråd om dette spillet for en stund siden, men tråden sporet voldsomt av. Det ligger potensialet i spillet, så blir spennende å se hva de får til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1495403&st=0 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Oki, takk, var såpass nytt for meg at jeg trodde det var nytt for andre også... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Cities in Motion er da en slags arvtager? Har ikke prøvd de selv ennå, men har hatt det første liggende i en evighet. På den ene siden har jeg lyst til å prøve det, men på den andre siden krever det Steam. Da venter jeg heller en stund til. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Cities in Motion er da en slags arvtager? Har ikke prøvd de selv ennå, men har hatt det første liggende i en evighet. På den ene siden har jeg lyst til å prøve det, men på den andre siden krever det Steam. Da venter jeg heller en stund til. Slutt å vær så redd for steam, det fungerer veldig bra. Om du snakker om drm, lisenser, det å faktisk eie spillene dine og de hensynene der så kan jeg forstå din skepsis. Men tjenesten funker som bare rakkern Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Cities in Motion er da en slags arvtager? Har ikke prøvd de selv ennå, men har hatt det første liggende i en evighet. På den ene siden har jeg lyst til å prøve det, men på den andre siden krever det Steam. Da venter jeg heller en stund til. Meg og mine 192 spill trives meget godt på Steam. 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Slutt å vær så redd for steam, det fungerer veldig bra. Om du snakker om drm, lisenser, det å faktisk eie spillene dine og de hensynene der så kan jeg forstå din skepsis. Men tjenesten funker som bare rakkern Ja, tjenesten fungerer helt fint, og den dagen jeg kan velge selv om jeg vil ha den eller ikke skal jeg vurdere det. Men så lenge den er innført med tvang er det ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Locomotion er laget av Chris Sawyer, han som skapte Transport Tycoon. Må vel kunne kalles en arvtager. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Syns ikke Loco var så bra jeg, da fungerer OTTD bedre Dessuten er det gammelt, vi trenger en ny en Lenke til kommentar
RWS Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Syns ikke Loco var så bra jeg, da fungerer OTTD bedre Dessuten er det gammelt, vi trenger en ny en Enig. OTTD begynner faktisk også å bli gammel, selv om muligheten for at jeg har spilt det alt for meget også er til stede... Det glimrende med Steam er jo at du kan laste ned og spille det kjøpte spillet ditt HVOR SOM HELST, så lenge det er installert på PC du tilenhver tid bruker. Har selv tre PC'er, en stasjonær og to bærbare som jeg fritt kan bytte rundt på og spille siste save på (Det eneste er bruk av mods, har du mods på en PC og ikke den andre så sier det seg selv at det ikke henger helt med..) Men det kan jeg leve med... Har faktisk ikke et eneste pirat kopiert spill jeg, så hva skal jeg da frykte? Lenke til kommentar
EasyAce Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vet noen hvilke transportmiddel vi vil kunne benytte i Train Fever? Altså utenom Tog selvfølgelig? Vil du kunne benytte feks, lastebil, bus, fly og båt også? Må si jeg har ventet lenge på en reell oppfølger til TT. Locomotion ser jeg ikke på som en verdig oppfølger :-/ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 http://www.train-fever.com/game-info/vehicles/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå