Gå til innhold

Nokia har endelig fått ut fingern!!

AKIRAx77

Anbefalte innlegg

Jeg skrev jo bare at det ikke var så nyskapende (formen er jo brukt tidligere) :wink:

Hvis ikke 7600 er nyskapende, så skjønner jeg ingenting...

Formen har ikke Nokia konstruert/kopibeskyttet. Den ble sannsynligvis tegnet første gang for flere 1000 år siden.

Men å bruke den formen i konstruksjonen av en mobiltelefoner er nyskapende. Det er ingen andre mobiler som har en slik form - eller som ligner på den.

Forresten, Hvordan kan dere være så sikre på at Nokia hermer etter Siemens ang. tasteoppsettet? Den telefonen kan for alt vi vet være tegnet lenge før Simenes presenterte SX1... Og jeg synes egentlig ikke akkurat at tasteoppsettet til SX1 er så utrolig spesielt, at det kan kalles en "oppfinnelse", og liksom være Siemens's tasteoppsett. En trenger liksom ikke være genial for å komme på å legge tastene på siden av skjermen. Hadde ikke Siemens gjort det først (hvis det var Siemens da..), så hadde noen andre gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste nettopp på mobile-review.com og der stod det at 7600 kom til å koste rundt 350 euro (ca. 3000kr) !

Hvis det stemmer, er det ikke noe tvil om hva min neste mobil kommer til å bli!

Molna, du sier at nokia har "stjålet" designet til sx1?

Vel, for meg ser designet på 7600 mye mer gjennomført ut enn på sx1, så jeg skulle heller tro det var omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...