jesus124 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Først av alt fårke jeg til å vise 120hz på den. Når jeg går på screen settings på Windows og setter refresh rate på 120hz ser bildekvaliteten veldig stygt ut. Det verste er også at når jeg skal dra print screen for å vise dere hvor jævlig det ser ut, ser print screenen et fint bilde. Endret 1. juli 2013 av jesus124 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Flyttet tråden til en mer passende kategori. Åpenbart spørsmål: Har du plugget inn med dual-link DVI kabel? Dette er det første du må sjekke ut. Denne har 24 "pinner" i kabelen og ser ut som dette: Endret 2. juli 2013 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Først av alt fårke jeg til å vise 120hz på den. Når jeg går på screen settings på Windows og setter refresh rate på 120hz ser bildekvaliteten veldig stygt ut. Det verste er også at når jeg skal dra print screen for å vise dere hvor jævlig det ser ut, ser print screenen et fint bilde. Grunnen til at printscreen bildet ditt ser fint ut er enkel. Når du tar printscreen tas det bilde av det bildet skjermkortet sender til skjermen, ikke bildet som du ser på skjermen din. Med andre ord må du bruke kamera for å ta bilde av problemet eventuelt. Som nevnt over her må du sjekke at du bruker dual link dvi, deretter gå inn i skjermkortinnstillingene dine å endre til 120hz der også. Nytter ikke å ha på 120hz i windows om du ikke har 120hz i skjermkort innstillingene, siden du da kun vil ha 120hz i windows og 60hz i spill. Men sjekk ut at du har riktig kabel først da, samt sjekk at du plugger den i riktig utgang på skjermkortet Endret 3. juli 2013 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå