Macklemore Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Heisann, mistet øreproppene som fulgte med min samsung galaxy s2 nettopp trenger derfor nye, de må være in ear til maks 500kr og god lyd. tips? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Skal de brukes til trening? Sennheiser OCX 685i koster 500,-, har også mic. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Brukes kanskje en gang iblant til trening, men bruker headset stortsett når jeg trener:) Liker ikke sånn type ørepropper, skal være ganske diskre:) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Veldig fornøyd med mine Beyerdynamic MMX 101 IE, koster dog 600,-. De sitter også veldig godt i mine ører, har alltid hatt problemer med at propper detter ut... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Vil helst ikke over 500... helst under 300 også haha Har sett på disse http://www.expert.no/hodetelefoner/philipsshe3595bk%C3%B8replugger/p/5132/ http://www.expert.no/hodetelefoner/appleearpodswithremoteandmic/p/5249/ earpodsene vet jeg sitter bra og har grei nok lyd.. men ikke den beste bassen. de andre har jeg ikke peiling på tror du de funker? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har ikke så mye erfaring med Philips, annet enn et headset jeg kjøpte til 100-200,- og de er helt forferdelig:p Får ikke kjøpt Samsung sine noe sted da? hvis du er fornøyd. Jeg var ikke klar over at det fulgte med propper til til Samsung telefoner, sjekket esken til min S3 og der ligger det jaggu et sett.. Du kan kjøpe de^^ Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Hvor får man kjøpt de da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå