aaabbb321 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei! Skal kjøpe ny bærbar til eg skal begynde på elektro vgs, men slit litt med valget av ny pc. Driv og redigerer ein del film, tunge filer, musikk og underhaldning, lager også en del eigen musikk. Gamer litt, så det eg treng er rett og slett ein all-round, kraftig pc med det meste av muligheiter. Så kjem haken, har eit budsjett på under 10 000, men gjer eit forsøk. SSD, blu-ray, 16gb og i7. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 ASUS N56VZ ser ut til å passe dine behov bra. Blu-Ray, kraftig firekjerners prosessor samt et grafikkort du kan spille de nyeste spillene på. Bytter du ut harddisken med denne SSDen pluss en RAM brikke til på 8GB kommer det på rundt 10K. Kan dog være verdt å nevne at Haswell begynner å komme på en del maskiner nå, så kan hende ASUS lanserer en ny modell med Haswell prosessor og nytt skjermkort snart. 1 Lenke til kommentar
aaabbb321 Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Hei! Tusen takk for all hjelp! Det ble Lenovo Thinkpad Edge e531 + 8 gb ram, så nå har jeg 12. Svært fornøgd. Lynrask, og takler og køre flere ting samtidig, Lenovo ThinkPad Edge E531 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå