Silje Antonsen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bestilte en pakke fra amazon (eu) for en uke siden, og da jeg skulle se over bestillingen tidligere i dag så jeg at jeg har skrevet feil postnummer! Istedet for å skrive 3292 skrev jeg 2392 (som ikke eksisterer). Land, fylke, adresse, by og alt stemmer utenom postnummeret. Har noen opplevd noe lignende eller vet hva som vil skje med pakken min? Skal egentlig få den i morgen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hei, jobber med post og vi får brev med feil postnummer vær dag. Vi finner fort ut at det er feilpostnummer søker opp din addresse for å finne korrekt postnummer skriver dette på pakken og sender den videre i systemet igjen og du vil få den med 1-2 dagers forsinking. Endret 1. juli 2013 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Okei, har vært litt nervøs for at den skulle bli returnert, men ble roligere nå, takk Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, det er sant. Har skrevet feil postnummer på pakke før, og jeg har aldri opplevd at det har blitt noen konsekvens av det. Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Men når postnummeret jeg skrev ikke eksisterer, hvor blir pakken først sendt? Eller sorterer de sånt med en gang den kommer til Norge? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis det ikke eksisterer vil pakken bli tatt av samlebåndet allerede på terminalen i Oslo for manuell avlesning og de vil finne ut at det er feil postnummer der og sette på det korrekte som de vil finne utifra adresse og by. 1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis du skal få pakken i morra så sendes den kanskje som ekspress? Da kan du evt. ringe UPS eller DHL og de kan sette på riktig informasjon slik at den blir omdirigert hvis ikke det allerede er fanget opp. 1 Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Åja, så bra da! Da skal jeg ikke bekymre meg mer. Hvis du skal få pakken i morra så sendes den kanskje som ekspress? Da kan du evt. ringe UPS eller DHL og de kan sette på riktig informasjon slik at den blir omdirigert hvis ikke det allerede er fanget opp. Jeg bestile den for en uke siden, men den skal være levert i morgen, har ikke brukt noe ekspress. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Noen venner av meg sendte et brev fra Australia til en kompis her hjemme. På brevet skrev de navnet hans, byen (Bergen) og "Over sotrabroen og til venstre". (Sotra har 25 000+ innbyggere) Det kom frem. Er heldigvis ikke bare maskiner som jobber på posten. Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Noen venner av meg sendte et brev fra Australia til en kompis her hjemme. På brevet skrev de navnet hans, byen (Bergen) og "Over sotrabroen og til venstre". (Sotra har 25 000+ innbyggere) Det kom frem. Er heldigvis ikke bare maskiner som jobber på posten. Oi! Det et hvertfall bra de som jobber i posten tar tak når de ser noe sånt og passer på at posten kommer frem. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har fått en pakke til feil postnummer en gang, og da havnet den faktisk på feil postkontor (fikk hentemelding fra et kontor langt unna meg). Var ikke verre enn å kontakte posten og si at jeg ikke hadde mulighet til å hente pakka der, så sendte de den til riktig postkontor for meg. Hadde pakka dagen etter. Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Har fått en pakke til feil postnummer en gang, og da havnet den faktisk på feil postkontor (fikk hentemelding fra et kontor langt unna meg). Var ikke verre enn å kontakte posten og si at jeg ikke hadde mulighet til å hente pakka der, så sendte de den til riktig postkontor for meg. Hadde pakka dagen etter. Ja det kan jo også skje. Nå har jeg skrevet et postnummer som ikke eksisterer da, så håper de har fått ordna opp i det tidlig. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvis postnummeret ikke finnes, så er det nok noen som retter det opp basert på stedsnavnet. Lenke til kommentar
Silje Antonsen Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Pakken dukket (overraskende nok) opp i postkassa i dag, så det må ha blitt ordnet! Regnet med at den ble forsinket, men den kom på leveringsdagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå