Trondster Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Liker NEX ut fra størrelsen og sensorytelsen - er skuffet over optikkutvalget. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 NEX er i utgangspunktet et kamera som har det meste i mine øyne, men optisk (av en eller annen grunn) så blir jeg langt fra tilfreds med resultatet. Filene fra Samsung husker jeg var noe bedre faktisk, men heller ikke disse imponerte meg veldig i et kamera til 6.000,-. Men som sagt, det kan være at jeg krever for mye av et kamera og er langt mer kresen enn gjennomsnittet og at min missnøye ikke er rettferdig. jeg vet bare at det måtte en X100/X100S til for at jeg skulle bli tilfredstilt. Ikke bare ble jeg tilfredstilt, men ikke bare ble jeg tilfredstilt, jeg fikk også en skikkelig wowfølelse og det liker jeg Fuji har virkelig fått det til synes jeg og det som har kommet derfra i det siste har imponert meg stort. Nå kommer også nye X-M1 later til å imponere. Fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå