24erBest Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei Er det slik at testene på teoritentamen er omtrent helt lik den ekte? Jeg synes spørsmålene er ganske vanskelige, og får mange feil, og det er et par spørsmål som ikke står opplyst i boken om. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, teoritentamen er veldig lik. Du bør bruke tid på å øve på den og ikke så mye på å lese i boka. Jeg synes i hvert fall at boka var lite nyttig. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 lenge til du skal ta teorien? Hvorfor ikke bruke både prove.no og teoritentamen? dermed får du variasjon Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 lenge til du skal ta teorien? Hvorfor ikke bruke både prove.no og teoritentamen? dermed får du variasjon Tenkte å ta den onsdag. Har brukt prove.no en del, den gikk fint men var bare de samme spm om igjen.. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kjempe! Virker som du gjør en god innsats fortsett med dette og du klarer prøven lett som bare det! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Prove.no er alt for lett, mens Teoritentamen.no er veldig lik den faktiske teoriprøven. Når jeg tok teorien for 3 år siden, så leste jeg gjennom boken, og så tok jeg prøvene på Teoritentamen.no til jeg bestod flere prøver med 0-1 feil. Endte opp med bare 1 feil på teorien. Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Kjempeflott! Tusen takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Kan jo nevne at jeg pugget også på teoritentamen.no. Jeg opplevde faktisk å få enkelte spørsmål på selve prøven som var identiske med spørsmål som var på teoritentamen.no. Endret 1. juli 2013 av Quote Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Kan jo nevne at jeg pugget også på teoritentamen.no. Jeg opplevde faktisk å få enkelte spørsmål på selve prøven som var identiske med spørsmål som var på teoritentamen.no. Da skal jeg pugge masse på teoritentamen har bare 18 timer igjen..! Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg leste ut boken en gang og øvde så på teoritentamen til satt ordentlig. Husk at en god natts søvn også er uvurderlig før prøven Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg leste ut boken en gang og øvde så på teoritentamen til satt ordentlig. Husk at en god natts søvn også er uvurderlig før prøven Hørtes veldig fornuftig ut, jeg skal prøve å legge meg tidlig. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Å bruke disse test sidene er kanskje noe av det lureste du kan gjøre, bruk de for alt de er verdt! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg brukte teoritentamen.no i to uker. Bestemte meg for at jeg skulle bestå på 5 tester på teoritentamen.no før jeg tok den ekte. Det gikk fint, opplevde faktisk at prøven hos vegvesenet var lettere. Lykke til Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Kjempefint å høre, tusen takk for tipsene! Jeg har nå bestått 5 av 19 tester på teoritentamen Håper jeg er klar nok og klarer den ekte prøven i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå