Øystein.F. Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Den langbeina femme fatale er tilbake i storform. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ta pengene mine. Værsågod. Ikke mange spill jeg er så hyped for som Bayonetta 2. Lenke til kommentar
Realityhexor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så, første gang jeg ser og leser om Bayonetta. Etter å ha sett traileren sitter jeg igjen som et spørsmålstegn. Hva er det egentlig som skjer i traileren? Ser bare et hav av farger, bevegelse og lys. Som mann, så tilfredstiller traileren, rart nok, alle mine sanser 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så, første gang jeg ser og leser om Bayonetta. Etter å ha sett traileren sitter jeg igjen som et spørsmålstegn. Hva er det egentlig som skjer i traileren? Ser bare et hav av farger, bevegelse og lys.Som mann, så tilfredstiller traileren, rart nok, alle mine sanser Ser bare noe uoversiktelig tull her jeg :/ Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fy fillern som jeg gleder meg! Fly me to the moon! Er ikke mye jeg forhåndsbestiller men denne er sikker! Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så, første gang jeg ser og leser om Bayonetta. Etter å ha sett traileren sitter jeg igjen som et spørsmålstegn. Hva er det egentlig som skjer i traileren? Ser bare et hav av farger, bevegelse og lys. Ser bare noe uoversiktelig tull her jeg :/ Det finnes bare én type mennesker som sier slikt: dem som ikke har spilt Bayonetta:) ..bare spill det. Du kan takke meg senere. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Elsket det første spillet! Men spørs om jeg er villig til å kjøpe en WiiU for dette :/ Lenke til kommentar
evenlk95 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Så, første gang jeg ser og leser om Bayonetta. Etter å ha sett traileren sitter jeg igjen som et spørsmålstegn. Hva er det egentlig som skjer i traileren? Ser bare et hav av farger, bevegelse og lys. Ser bare noe uoversiktelig tull her jeg :/Det finnes bare én type mennesker som sier slikt: dem som ikke har spilt Bayonetta:)..bare spill det. Du kan takke meg senere. yepp Bayonetta var en sann fryd å spille. bare litt dumt at det kun er for WiiU. siden jeg ikke har en Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 eneste negative med dette jeg ser er det korte håret. var mye kulere med langt hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå