balder Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har no vore 14 dager i Tyrkia og i går så startet eg opp igjen datamaskinen. Oppgraderte nokre programer osv. No virker det som facebook henger og låser nettleseren Exploren. Er det nokon som veit kva som er årsaken? Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvilken nettleser bruker du? Skal jeg tolke "nettleseren Exploren" som "Internet Explorer"? I så fall burde du gjøre deg selv en tjeneste ved å bytte til Chrome eller Firefox. Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Stemmer, bruker nettleseren Explorer. Har jo fungert fint før Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Stemmer, bruker nettleseren Explorer. Har jo fungert fint før Joda. Folk klarte seg med hest før bilen kom også 6 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Joda. Folk klarte seg med hest før bilen kom også Bra sagt Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) No prøvde eg Chrome og det henger der også Der stopper det opp når eg skal skrive brukernavnet og passord Endret 1. juli 2013 av balder Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det var i orden før du reiste til Tyrkia.? Hvilke programmer oppdaterte du.? Hvilken antivirus bruker du.? Forsøkt ei runde med malwarebytes, spybot, ccleaner o.l.? Maskinvare.? Er pc'n gammel.? (Lenge siden du la inn OS.?) Lenke til kommentar
balder Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Vel, eg trur kanskje det har med den nye Java oppdateringen. Skal prøve å skru tilbake Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hele Windows begynte plutselig å henge seg til meg for noen dager siden. Ingen annen utvei enn å restarte PC-en manuelt. Det skjedde om og om igjen. Kom på at jeg nylig oppdaterte Java... Har nå gjenopprettet til tidspunktet jeg installerte Java, og det ser foreløpig bra ut. EDIT: Nope, Windows Explorer still crashing. :/ Endret 5. juli 2013 av Hunterz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå