Gå til innhold

Har fordelene med konsoll begynt å forsvinne?


Anbefalte innlegg

Kan jeg få en PC som er like kraftig OG kompakt som Playstation 4 f.eks, til samme pris? Er den like lett å hooke opp til TVen? Får jeg et skreddersydd utvalg av 1st.party-utviklede spill som er spesialdesignet til akkurat den hardwaren?

 

Inntil jeg kan svare "ja" på disse spørsmålene er svaret nei. Det er fremdeles best å ha både PC og konsoll :)

For å bruke dette innlegget som ett eksempel. Hva som ansees som fordeler blir veldig subjektivt. Prioriterer man som i dette innlegget vil man veldig fort ende opp på en konsoll, er man mer som meg som vil ha en maskin som kan brukes til alt, velge selv hvilke komponenter jeg vil ha og oppgradere når jeg selv ønsker det, så blir valget en pc. Fordeler for den ene er ulemper for den andre.

 

 

<snip>

Alt det her er veldig subjektivt, dette er hva du foretrekker og hvordan du opplever ting, dette er ikke noe mer riktig/feil enn andre personers preferanser.

 

--

En ting jeg ikke skjønner er hvordan noen kan se på plattform eksklusive spill som noe positivt. På konsoll er dette noe konsoll produsentene gjør for å få deg til å kjøpe deres konsoll. Å måtte kjøpe 2-3 konsoller for å spille alt det man vil er i alle fall ikke det billigste man kan gjøre. Fra ett forbruker ståsted så er det beste at alle spill er multiplattform.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er PS1-2 fanboy, når Ps3 kom kjøpte jeg det for Mgs 4 og FF

 

Men Pc har endt opp og gi meg mest de siste 6 årene .

Kanskje det har noe med at jeg har testet alt før, når jeg spiller The Last Of Us sitter jeg bare og kjeder meg,

alle sier at spillet er 10-10 men jeg ser bare samme gamle gameplayet som var for lengesiden.

 

Enten så har jeg blitt mere voksen eller mere negativ.

Det vet ikke jeg , men PS3 og Xbox 360 æraen var ikke mye spesiell for meg.

 

Kanskje det blir noe forskjell når Ps4 kommer ut. det jeg savner mest som nyere tider har glemt er et ordentlig Jrpg spill. og da snakker jeg strategi ikke Pokemon eller Ni No Kuni.

Jeg vet at alle har sin mening så jeg utelukker ikke at det er bare meg som begynner og bli negativ.

Lenke til kommentar

Det mest negative med de nye konsollene etter min mening er ytelsen. De virker vesentlig svakere sammenlignet med PCer enn forrige generasjon var ved lanseringstidspunktet.

 

Det mest positive er og vil være spillene - mange som aldri kommer til PC.

 

Vel er du glad i strategispill må du ha pc. Så dette argumentet er ikke bra nok.

Lenke til kommentar

Hvis du ser litt opp eller på andre innlegg, så ser du at folk kan fint argumentere mot dette med alt fra A til Å. Tror denne tråden er altfor tidlig ute og folk må skjønne at konsoll rett og slett er en mye bedre opplevelse for mange millioner mennesker fortsatt og de punktene som blir dratt frem, hvor det menes at konsoll har blitt svekket på, ikke har blitt svekket i noen spesiell grad og de har blitt sterkere/unike på andre områder itillegg, og så lenge de opprettholder det og fortsetter med satsingen, så vil pc og konsoll eksistere ved siden av hverandre. Sånn som jeg ser på det, så vil det være slik frem til den dagen det kommer noe som danker ut begge deler.

 

Vel, konsoll hadde visse fordeler før i tiden. At konsoll er en bedre opplevelse for millionvis av mennesker, vil jeg se på som et feilaktig argument. Jeg tror heller at disse menneskene bare ikke har prøvd å sette opp en PC og bruke den til samme formål som en konsoll.

 

Før i tiden var jeg kjempeglad i konsoller, og jeg eier de fleste systemer som kom etter min første konsoll (NES). Men nå er alle konsollene mine ryddet bort, og jeg tar dem kun frem når det kommer ekslusive titler jeg vil ta en titt på (F.eks The Last of Us).

 

Annet enn ekslusive titler så finnes det ikke et eneste rasjonelt argument for at en konsoll er fordelaktig.

 

PC er billigere når en regner med pris på spill etc, dette har andre tatt opp i tråden ... og hvis en setter så lave grafikk-krav som det en får på konsollspill så vil du veldig sjelden måtte kjøpe en ny PC.

 

PC-en er plassbesparende, og det ser bedre ut i stua (noe madammen er fornøyd med). PC-en er både et mediasenter så jeg slipper blu-ray/dvd spiller, cd spiller og den eneste spillmaskinen jeg trenger. Så må det også nevnes at en kan få kasser til PC som er meget pene.

 

Konsoll er mer tungvint. Du må ha hyller fulle av spill, du må fysisk putte en disk i konsollen hver gang du vil skifte spill, OG du må installere og patche alle spillene dine allikevel. På en PC trenger du bare å fyre opp et spill via noen enkle klikk, og ikke kom å fortell meg at det er noe vanskeligere enn å manøvrere menyene på konsoller.

 

Når en kobler det med at PC har bedre grafikk (ettersom hva slags hardware en har), regularbar grafikk (liker en ikke motion blur etc kan en skru av det), et mye bedre spillutvalg, modding (Visse spill som arma serien og tildels TW serien gir deg så mye content at du kan drukne pga modding communityet), valg mellom mus/tastatur og controller og bedre sosial gaming (Det er så mye enklere å kontakte folk for å spille sammen, kommunisere mens en spiller sammen etc), så får jeg store problemer med å se hvordan konsoll kan virke som et bedre tilbud for mennesker.

 

Kanskje folk tror at det krever mye "know how" for å bygge en rimelig gaming PC (Det gjør det virkelig ikke, det er enklere enn å bygge lego)? Kanskje folk tror at det er vanskeligere å installere eller starte spill på PC? Ikke vet jeg. Jeg tror konsoll kommer til å dø ut, spesielt siden en ser at PC gaming raskt stiger i markedsandel, mens konsoll synker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å bruke dette innlegget som ett eksempel. Hva som ansees som fordeler blir veldig subjektivt. Prioriterer man som i dette innlegget vil man veldig fort ende opp på en konsoll, er man mer som meg som vil ha en maskin som kan brukes til alt, velge selv hvilke komponenter jeg vil ha og oppgradere når jeg selv ønsker det, så blir valget en pc. Fordeler for den ene er ulemper for den andre.

--

 

En ting jeg ikke skjønner er hvordan noen kan se på plattform eksklusive spill som noe positivt. På konsoll er dette noe konsoll produsentene gjør for å få deg til å kjøpe deres konsoll. Å måtte kjøpe 2-3 konsoller for å spille alt det man vil er i alle fall ikke det billigste man kan gjøre. Fra ett forbruker ståsted så er det beste at alle spill er multiplattform.

 

Da blir du nok glad for at de nye konsollene er x86 arkitektur så det trengs ikke mye arbeid for å porte spill til pc eller de andre konsollene. Tipper man kan fjerne låsingen slik at en pc kan spille de nye konsollspillene med en emulator eller noe slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En som påstår at pc er like enkelt som konsoll har aldri eid en konsoll. Ja, det oppgraderes og installeres på konsoll, men det er lang, langt enklere på konsoll. Det er mer plunder med pc.

 

Jeg har begge deler og det skjer oftere at jeg må vente med spillingen fordi jeg bare må fikse noe på en PC enn på konsoll (X360). Det behøver ikke være store greiene, men for noen er det en liten kneik å komme over.

 

Battlefield 3 er et godt eksempel på at det er mer knot. Der må man inn på Battlelog med et uvant og knotete grensesnitt til å begynne med og hvis man prøver å koble seg opp mot en server som har en annen versjon enn det man selv har blir man forhindret i å koble opp. Så må man finne ut hvordan man laster ned oppdateringen. På konsoll har alle samme versjon og klikker bare ok når maskinen forlanger å kreve ned oppdatering. Ja, man har flere muligheter på PC-versjonen og det er et pluss, men det gir også mer knot.

 

Konsoll er for dem som ikke ønsker å involvere seg med det tekniske, ikke ønsker å bekymre seg for å ha riktig hardware, godtar at grafikken er god nok og bare vil spille. PC er for dem som vil ha flere muligheter og bedre grafikk og godtar at det finnes litt flere ting å stille inn og ta hensyn til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

En ting jeg ikke skjønner er hvordan noen kan se på plattform eksklusive spill som noe positivt. På konsoll er dette noe konsoll produsentene gjør for å få deg til å kjøpe deres konsoll. Å måtte kjøpe 2-3 konsoller for å spille alt det man vil er i alle fall ikke det billigste man kan gjøre. Fra ett forbruker ståsted så er det beste at alle spill er multiplattform.

 

Stort sett er det bra at spill er tilgjengelige over alt. Allikevel setter jeg pris på de få, skreddersydde opplevelsene som er fine-tuned til AKKURAT DEN hardwaren og utnytter den til fulle. Nintendo sine spill er gode eksempler.

Lenke til kommentar

 

 

Med tanke på at hele sjangre er forbeholdt pc så er ikke "ekslusive spill" et argument for konsoller. Og oppdateringer er nøyaktig like enkelt nå.

Det er jo det hvis du elsker de eksklusive på de 3 konsollene. Ikke alle er ute etter å kjøpe 1000 kvantitet spill, mange dedikerer seg til et få knipe eksklusive spill som er av kvalitet og kan underholde i flere år uten at man ofrer en tanke til de andre spillene som slippes i mellomtiden. Oppdateringer er nesten like enkelt, kommer an på, men det er uansett 2 forskjellige metoder.

 

Også har du andre faktorer som alder, tror foreldre flest foretrekker å gi barna konsoller og vil gjøre det i Laaang tid takket være enkeltheten, pris, Mario o.l spill m.m... Og ikke minst at konsollene utstråler trygghet som Apple produktene gjør, i motsetning til pc.

Også er det mer egnet for familie underholdning, offline coop/mp sammen med en vennegjeng i sofaen, ting som kinect o.l..

 

 

Ser han over her nevner at han foretrakk et multiplattformspill på pc pågrunn av mods o.l og enkeltheten. Jeg selv har gjort det, men jeg endte opp med det motsatte.. Var gørgende kjedelig med pcen koblet til, og valgte å kjøpe spillet til konsoll istedenfor og fant større underholdningsverdi i det fordi om mulighetene til mods var borte og ytelsen var minket. Er vel pågrunn av alle faktorer som jeg har nevnt i tidligere innlegg.

 

 

Lenke til kommentar

Konsoll er mer tungvint. Du må ha hyller fulle av spill, du må fysisk putte en disk i konsollen hver gang du vil skifte spill, OG du må installere og patche alle spillene dine allikevel. På en PC trenger du bare å fyre opp et spill via noen enkle klikk, og ikke kom å fortell meg at det er noe vanskeligere enn å manøvrere menyene på konsoller.

Å påstå at konsoll er mer tungvindt har jeg ingen forståelse for. Ja, du må fysisk putte i en disk i mange tilfeller, men det er knapt å kalle det tungvindt. I tillegg er det nå mulig å kjøpe de fleste av de store spillene via online-tjenesten (live i mitt tilfelle) så det argumentet blir bare tynnere og tynnere.

 

Ja, du må patche på konsoll, men også dette er langt enklere. Du trenger bare å ta valget mellom "OK" eller "Not now", hvordan er dette enklere på PC?

 

Spill på konsoll fyres opp ved bare et par enkle klikk og man behøver aldri bekymre seg for at man har feil versjon av spillet. I så tilfelle er det bare å klikke "ok" som i første avsnitt, vente et halvt minutt på oppdateringen og så er man i gang. Dette er langt enklere på konsoll enn pc selv om det blir enklere og enklere på pc.

 

I tillegg risikerer man at spillet klikker på pc fordi f.eks skjermkortet sluttet å fungere. Dette skjer langt oftere på min pc enn konsoll og jeg har en flett ny pc med de nyeste driverne til enhver tid. Det skjer dog ikke ofte, men oftere på pc.

Lenke til kommentar

Det er jo det hvis du elsker de eksklusive på de 3 konsollene. Ikke alle er ute etter å kjøpe 1000 kvantitet spill, mange dedikerer seg til et få knipe eksklusive spill som er av kvalitet og kan underholde i flere år uten at man ofrer en tanke til de andre spillene som slippes i mellomtiden. Oppdateringer er nesten like enkelt, kommer an på, men det er uansett 2 forskjellige metoder.

 

Også har du andre faktorer som alder, tror foreldre flest foretrekker å gi barna konsoller og vil gjøre det i Laaang tid takket være enkeltheten, pris, Mario o.l spill m.m... Og ikke minst at konsollene utstråler trygghet som Apple produktene gjør, i motsetning til pc.

Også er det mer egnet for familie underholdning, offline coop/mp sammen med en vennegjeng i sofaen, ting som kinect o.l..

 

 

Ser han over her nevner at han foretrakk et multiplattformspill på pc pågrunn av mods o.l og enkeltheten. Jeg selv har gjort det, men jeg endte opp med det motsatte.. Var gørgende kjedelig med pcen koblet til, og valgte å kjøpe spillet til konsoll istedenfor og fant større underholdningsverdi i det fordi om mulighetene til mods var borte og ytelsen var minket. Er vel pågrunn av alle faktorer som jeg har nevnt i tidligere innlegg.

 

Vel rart at konsollmarkedet krymper mens pc markedet har eksplodert tross av minkende salg av faktiske pcer. Konsoller har ikke nok å by på lenger og med den nye generasjonen blir det så likt en pc(siden du må sette opp ting og instalere spill) men gir deg ingenting tilbake av åpenheten.

Lenke til kommentar

Stort sett er det bra at spill er tilgjengelige over alt. Allikevel setter jeg pris på de få, skreddersydde opplevelsene som er fine-tuned til AKKURAT DEN hardwaren og utnytter den til fulle. Nintendo sine spill er gode eksempler.

 

Du ville jo ikke klart å se at kvalitetene var bedre i en blindtest? Om noe, tvert imot. Ekslusiver er noe drit, men nå finnes de, og da synes jeg det er greit å ta med

 

Flere her har sagt at PCer har flere ekslusiver, og det er sant, men jeg synes det er enklere å se på konsollers fordeler enn PCens fordeler, fordi sistnevnte er så mange, og ett så bredt spekter. Jeg listet i første post opp alt jeg vil karakterisere som reelle fordeler. Maldavo kom med en til, nemlig at miljøet er homogent, man kan feks spille MP med stikke uten å bli voldtatt fordi andre bruker mus.

 

Derfor synes jeg det at det finnes andre spill er ett argument, det er noen spill på hver konsoll som man ikke får på PC, om man vil spille de, så kan det være ett argument for å kjøpe den.

 

AtW

Lenke til kommentar

Å påstå at konsoll er mer tungvindt har jeg ingen forståelse for. Ja, du må fysisk putte i en disk i mange tilfeller, men det er knapt å kalle det tungvindt. I tillegg er det nå mulig å kjøpe de fleste av de store spillene via online-tjenesten (live i mitt tilfelle) så det argumentet blir bare tynnere og tynnere.

 

Ja, du må patche på konsoll, men også dette er langt enklere. Du trenger bare å ta valget mellom "OK" eller "Not now", hvordan er dette enklere på PC?

 

Spill på konsoll fyres opp ved bare et par enkle klikk og man behøver aldri bekymre seg for at man har feil versjon av spillet. I så tilfelle er det bare å klikke "ok" som i første avsnitt, vente et halvt minutt på oppdateringen og så er man i gang. Dette er langt enklere på konsoll enn pc selv om det blir enklere og enklere på pc.

 

I tillegg risikerer man at spillet klikker på pc fordi f.eks skjermkortet sluttet å fungere. Dette skjer langt oftere på min pc enn konsoll og jeg har en flett ny pc med de nyeste driverne til enhver tid. Det skjer dog ikke ofte, men oftere på pc.

 

Jeg har ikke måttet trykke "ok" eller noe slikt på flere år jeg. Sorry men på pc så autooppdaterer alt seg selv og har du den på når du ikke bruker den aktivt er spillene klare for bruk 99% av tiden. Syns det er bedre å velge muligheten til å pause hvis jeg trenger nettet til noe annet enn at jeg må si JA for å få lov til å spille når du uansett må oppdatere for multiplayer.

 

Men for meg er det som gjør konsoll til noe jeg aldri skal ha igjen at jeg ikke kan spille strategispill på dem med mus og tastatur. Jeg fatter ikke denne avgjørelsen da det ikke er et godt argument for å utelukke det. på ps 2 kunne du spille half life 1 med mus og tastatur men på de nyere går ikke dette???

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

 

For å bruke dette innlegget som ett eksempel. Hva som ansees som fordeler blir veldig subjektivt. Prioriterer man som i dette innlegget vil man veldig fort ende opp på en konsoll, er man mer som meg som vil ha en maskin som kan brukes til alt, velge selv hvilke komponenter jeg vil ha og oppgradere når jeg selv ønsker det, så blir valget en pc. Fordeler for den ene er ulemper for den andre.

 

 

 

Alt det her er veldig subjektivt, dette er hva du foretrekker og hvordan du opplever ting, dette er ikke noe mer riktig/feil enn andre personers preferanser.

 

--

En ting jeg ikke skjønner er hvordan noen kan se på plattform eksklusive spill som noe positivt. På konsoll er dette noe konsoll produsentene gjør for å få deg til å kjøpe deres konsoll. Å måtte kjøpe 2-3 konsoller for å spille alt det man vil er i alle fall ikke det billigste man kan gjøre. Fra ett forbruker ståsted så er det beste at alle spill er multiplattform.

 

Dette vil være like mystisk som hvorfor folk velger Apple produkter med iOS istedenfor android. Tror de mulighetene og åpenheten du snakker om , vil være i lang tid en ting som appellerer til en minoritet som består av folk som har en ekstra interesse for det. Stor del av befolkningen vil ha tryggheten, enkeltheten, unike opplevelsen ( som mange viser at de nekter å forstå ) osv som man finner i Apple produkter og konsoller. Smaken er som baken, og det vet selskapene.

 

Eksklusive spill er selvsagt positivt, gir som regel mer kvalitet og unike opplevelser da de med masse penger og muligheter må prestere, siden de selger en totalpakke og det er om å ha den beste.

Lenke til kommentar

Ser han over her nevner at han foretrakk et multiplattformspill på pc pågrunn av mods o.l og enkeltheten. Jeg selv har gjort det, men jeg endte opp med det motsatte.. Var gørgende kjedelig med pcen koblet til, og valgte å kjøpe spillet til konsoll istedenfor og fant større underholdningsverdi i det fordi om mulighetene til mods var borte og ytelsen var minket. Er vel pågrunn av alle faktorer som jeg har nevnt i tidligere innlegg.

 

Hvilke faktorer er du tenker på som gjør spillet kjedeligere når du faktisk sitter der og spiller? Bedre framerate? Bedre grafikk? Kortere loadetider? Jeg akn akseptere at konsoll har noen fordell, men underveis i selve spillingen?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel er du glad i strategispill må du ha pc. Så dette argumentet er ikke bra nok.

Hva slags argument? Jeg skal selvsagt ha alt.

 

Det er mange, mange eksklusive gode spill til konsoller. Det er, og vil alltid, for meg være hovedargumentet for å ha konsoller.

 

Siden jeg selvsagt også har spill PC, og de spillene jeg spiller mest er StarCraft 2 og League of legends for tiden, er det åpenbart noe veldig positivt med PC også.

 

Men jeg ønsker ikke å gå glipp av alle spillene som ikke kommer til PC - derfor har jeg konsoller i tillegg.

 

Hadde alle spill som kom ut også kommet til PC hadde det for mitt vedkommende vært absolutt ikke noe poeng overhodet å ha konsoll.

Endret av aebriol
Lenke til kommentar

Å påstå at konsoll er mer tungvindt har jeg ingen forståelse for. Ja, du må fysisk putte i en disk i mange tilfeller, men det er knapt å kalle det tungvindt. I tillegg er det nå mulig å kjøpe de fleste av de store spillene via online-tjenesten (live i mitt tilfelle) så det argumentet blir bare tynnere og tynnere.

 

Ja, du må patche på konsoll, men også dette er langt enklere. Du trenger bare å ta valget mellom "OK" eller "Not now", hvordan er dette enklere på PC?

 

Spill på konsoll fyres opp ved bare et par enkle klikk og man behøver aldri bekymre seg for at man har feil versjon av spillet. I så tilfelle er det bare å klikke "ok" som i første avsnitt, vente et halvt minutt på oppdateringen og så er man i gang. Dette er langt enklere på konsoll enn pc selv om det blir enklere og enklere på pc.

 

I tillegg risikerer man at spillet klikker på pc fordi f.eks skjermkortet sluttet å fungere. Dette skjer langt oftere på min pc enn konsoll og jeg har en flett ny pc med de nyeste driverne til enhver tid. Det skjer dog ikke ofte, men oftere på pc.

 

Jeg vil si at steam gjør det enklere å kjøpe, installere og patche spill på PC enn noen konsoll gjør det. Personlig har jeg ikke noe problem med å finne en patch til et spill manuelt. Men det trenger en jo ikke på steam, der oppdateres spill automatisk. Spillet startes også via en enkel meny på steam.

 

At du nevner at en risikerer at skjermkortet slutter å fungere på PC er litt rart. De siste generasjonene av konsoller har hatt ekstrem høy sjanse for hardwaresvikt. To 360-er svikta, og blu-ray spilleren på PS3-en min svikta og måtte sendes inn (Ja dette er bare personlige opplevelser, men det er jo et kjent problem med begge konsollene). Ja, PC hardware kan også svikte, det skal jeg ikke nekte for, men om en spesiell del i en konsoll svikter ... og garantien/reklamering har gått ut, så er det ikke stort du kan gjøre, annet enn å kjøpe en helt ny konsoll (Du kan også betale i dyre dommer for en reparasjon hvis det er mulig). På PC kan jeg kjøpe en ny av akkurat delen som svikta, og hvis garantien holder så ender det ofte opp med at de sender deg en bedre del (Dette er min erfaring med komplett) fordi den du hadde ikke er i produksjon lengre.

Lenke til kommentar

Hvilke faktorer er du tenker på som gjør spillet kjedeligere når du faktisk sitter der og spiller? Bedre framerate? Bedre grafikk? Kortere loadetider? Jeg akn akseptere at konsoll har noen fordell, men underveis i selve spillingen?

Det er selvsagt kortere lastetider og bedre grafikk på en spill PC sammenlignet med konsoll: det er jo en av fordelene du oppnår ved å bruke mer penger, og dermed har mer ytelse til rådighet.

 

Mods er for spesielt interesserte: de kan gi mye ekstra god moro, men de kan også gi frustrasjon. Jeg anser muligheten som positiv, men bruker den i liten grad selv (skyrim er vel eneste av nyere dato hvor jeg har brukt en del).

 

Jeg vil si at steam gjør det enklere å kjøpe, installere og patche spill på PC enn noen konsoll gjør det. Personlig har jeg ikke noe problem med å finne en patch til et spill manuelt. Men det trenger en jo ikke på steam, der oppdateres spill automatisk. Spillet startes også via en enkel meny på steam.

Steam er enklere enn konsoll, og jeg var personlig veldig positiv til Xbox one always online fordi jeg regnet med at jeg nå endelig kunne ha konsollspill som i steam: alltid oppdatert, patchert, klart til spilling og nedlasting / avinstallering ekstremt enkelt uten å holde orden på koder eller discer.

Endret av aebriol
Lenke til kommentar

Det er selvsagt kortere lastetider og bedre grafikk på en spill PC sammenlignet med konsoll: det er jo en av fordelene du oppnår ved å bruke mer penger, og dermed har mer ytelse til rådighet.

 

Mods er for spesielt interesserte: de kan gi mye ekstra god moro, men de kan også gi frustrasjon. Jeg anser muligheten som positiv, men bruker den i liten grad selv (skyrim er vel eneste av nyere dato hvor jeg har brukt en del).

spesielt interesserte ?? er du gal???

Jeg kunne ikke levd uten mods disse 4 årene.

Samme med de millionene av folk som mener det samme.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du er spesielt interessert i ett spill hvis du tar deg bryet med å mode det.

 

Tror du "spesielt interesserte" er en liten ubetydelig gruppe? Det er ikke det jeg legger i begrepet.

Det er mange spill hvor de som er "spesielt interesserte" gjør at spillet selger.

Og når du sier det på den måten så ja det høres ut som du må være nerd for og spille mods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...