Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Norton 360 blokkerer VPN

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte en VPN abanoment fra Anonine, men problemet er at Norton 360 blokkerer openvpn, vet ikke hva skal jeg gjør, har kontaktet Symantic kundeservice men de kunne ikke gjøre noe :(. Har noen noe forslag ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener det oppriktig. Men hvis du absolutt vil beholde Norton-spetakkelet, så er det sikkert en innebygd brannmur i den som skaper problemet. Med Windows Defender (Win 8 innebygde) eller Microsoft Security Essentials som antivirus (Win 7), og med Windows innebygde brannmur, så får du ikke problemet. Nok et eksempel på en overivrig antivirus/sikkerhetspakke det der, er jeg redd. Det er unødvendig med noe annet enn gratisalternativene som man allerede får med Windows. Så enkelt er det faktisk.

Bare for å gjøre det klart: Jeg har selv Anonine. Med Windows 7 og Windows innebygde brannmur, og med MSE som antivirus, er det ingen problemer.

Du må sikkert sette en regel i brannmurinnstillingene i Norton, slik at den lar deg få VPN-tjenesten igjennom. Eksakt hvordan man gjør det, må du nesten få en annen Norton-bruker til å fortelle deg. Eller så finnes det kanskje Norton-forum eller annen hjelp på nettet?

Endret av thomit
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...