Nautoppern Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei. Jeg har lyst på ett bra nettbrett. Dette skal brukes til Tv2Sumo, Go Canal Digital, filmer, nettsurfing. Apple produkter er helt utelukket. Budsjett kan til nød strekke meg opp mot 6k. men kan jeg få noe bruklig til en mindre penge er jo det å foretrekke. Hva kan dere anbefale meg å se på? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skulle jeg ha nettbrett idag ville jeg sett på Sony Xperia tablet Z. Den er vanntett i tilleg til å ha skjermteknologi fra Sony som gir skarpt bilde. 2 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Skulle jeg ha nettbrett idag ville jeg sett på Sony Xperia tablet Z. Den er vanntett i tilleg til å ha skjermteknologi fra Sony som gir skarpt bilde. Støtter den Lenke til kommentar
Nautoppern Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Den er sikkert helt topp, men den kan jeg vel ikke se tv2 sumo eller CD på? og da er pointe for meg vekk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 TV 2 Sumo finnes på Android så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Den er sikkert helt topp, men den kan jeg vel ikke se tv2 sumo eller CD på? og da er pointe for meg vekk Hva mener du? Må den ha en antennedings? Det er et vanlig Android-basert nettbrett.. Endret 3. juli 2013 av iFire Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Du utelukker jo alt på egenhånd ved å kreve canal digital go. Ingen vits å be om råd til nettbrett da. Det er enten dekoder eller windows fullversjon. Får spørre om råd til windows fullversjon hybrid/convertable da. Eller kjøpe deg en surface pro. Canal Digital GO er Canal Digital sin underholdningstjeneste på web, for visning av film og tv-program på PC eller Mac der innholdet overføres lovlig over Internett (p.t kan det ikke avspilles innhold på tablets eller smartphones). Lenke til kommentar
Nautoppern Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 trodde ikke sumo var på android nettbrett. Jeg har sumo på telefon ( S3), men fikk beskjed da jeg skulle installere dette på pappas nettbrett (Tab2) fikk jeg beskjed at de ikke hadde app til mitt nettbrett... CD er ikke et must, men det er sumo pga fotball kamper. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Den finns til Android så du skal kunne kjøre den på nettbrett android også. Eneste forskjell er skjermstørrelse og at man bruker landscape mode mere med en tablett. Men så nettopp på google play at alle klager på android TV2 Sport appen at den er driiiit dårlig. Så kan egentlig si at inntiv videre er ikke tv2 sin app til Android tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå