kvammn Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 hei. eg har ein Lacie harddisk som eg ikkje finner straumforsyninga til. http://www.ebay.co.uk/itm/LaCie-External-Hard-Drive-700gb-/221234811948?nma=true&si=AflXgb7C06ZD1R%252BCtvopmn9aW58%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 den er ein slek, men eg finne ikkje ut noke om den, for eg veit ikkje kva den heiter meir en lacie. spørsmålet er om det er nokon som veit noko om straumforsyninga til denne, kor mange volt og amper den skal ha. eg har funne nokre gamle straumforsyningar der kontakta passar, men eg veit ikkje volt og amper. Takker for svar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Står det ikke noe sånt som "DC12V 1500mA" rundt pluggen eller på undersiden av harddisken? 12V, 2A, senter positiv pleier å være ganske vanlig. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg hadde en slik for lenge siden og fikk ny strømforsyning av produsenten, da det viste seg å være produksjonsfeil på disse. Jeg tror ikke min er i bruk lenger. Har nå sjekket den og det viser seg at strømforsyningen er i ustand igjen. Jeg kommer ikke til å ordne en ny, håper du kan få en ny. Endret 1. juli 2013 av MedaDwor Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kunne du gitt ham info om spenning og strøm på den defekte strømforsyninga så kan han bestille en fra dx.com eller noe for et par tiere. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Beklager litt sent svar, men Tallene på strømforsyningen er: AC input: 100-240Vac/1.2A DC output: +5V/2A, +12V/2A JENTECH Technology Ltd. Modell: JTA0202Y Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Med informasjonen gitt av MedaDwor er det mulig å finne reserveadaptere på nett til litt over en huyndrelapp+frakt: https://www.google.com/search?client=opera&q=JENTECH+JTA0202Y&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå