Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Hva mener du? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 At hvis du skal gi opp din nåværende jobb for å bli fulltids-blogger så vil du sitter der med null og niks i inntekt. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Fulltidsblogg? Hva definerer du som det? Det forventes jo ikke at man skal blogge et nytt innlegg hver time heller. I tillegg så er de fleste på skole eller jobb i tiden mellom 7 og 17. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fulltids-blogger betyr at du ikke driver med annet på fulltid (f.eks. jobb). Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det blir litt feil. Du kan kalle deg for en fulltidsblogger, uansett. Leserne synes det er irrelevant hva du ellers gjør. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ah, stikk å troll ett annet forum a. KvinneGuiden f.eks. får bedre reaksjoner der. 2 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Ellers takk. Men hvis du IKKE er positiv til mine motiver for blogging, noe som kanskje ikke er motiver for andre, men som blir et biprodukt av handlingene deres, og videre motivasjon, så slutt å post her. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tipper du er den samme som tenkte det samme for noen måneder/år siden. Bare kjør på, noen får det til uavhengig av motivasjon. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Hvordan gjør jeg det billigst og best? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 En venn av meg hadde en blogg med tre andre, som de kalte for kuuusebloggen for noen år siden. Den gikk for det meste ut på å gjøre komiske og merkelige ting og lage sketsjer som de la ut videoer av. Hvis jeg husker riktig, fikk de tilbud om reklameannonser på bloggen for 15 000 i måneden. Mitt forslag er at du finner en original idé og lager en form for underholdning. Det er nok det letteste for en person som ikke har noe interessant talent eller hobby å blogge om. Det finnes jo blogger og sider for det aller meste allerede og de færreste tjener noe som helst. Tenk på hvilken målgruppe du skriver for. De aller fleste som leser blogger er tenåringsjenter, så det er bedre å blogge om noe som de liker enn noe som pensjonister liker. Det er også en fordel å se bra ut. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Hva om jeg gjør sånn som disse Youtube-guttene, som går rundt og gjør crazy ting midt i byen blant folkemengder, og legger det ut bloggen min? Vil det gi postiv reklame, eller negativ? Der og da når jeg gjør det, så er det jo ingen som vet at jeg driver med det, men kanskje akkurat de folka jeg kaster is etter, finner bloggen min, osv.? Alle kan se bra ut, bare de tar RIKTIGE bilder. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvis du klarer å finne på noe original underholdning, så er jo det bra. Å kaste is på folk kan jo være morsomt å se video av for oss andre, men kanskje ikke så snilt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Men husk, du må legge ut det siste klippet hvor du bli knivstukket og liggende igjen for å blø ihjel å da, for det er like underholdene for oss andre. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Ok. Tilbake til seriøse forslag. Lenke til kommentar
Leus Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Vet ikke om det virker i Norge, men du kan prøve å gjøre som disse (aner ikke om det er bra betalt): http://www.youtube.com/channel/UCUQYeJ6D3qDlQkMboh-8-xw http://www.youtube.com/channel/UCsDl6A77CrbkSJLtxQFVDGw Lager skjult kamera og sånnt. Men da må du ha noen med deg og du trenger litt utstyr for å filme/redigere. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Men hvem betaler eventuelt? Betaler de via produktplassering, f.eks.? Lenke til kommentar
Leus Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Annonser på youtube, aner ikke hvordan det virker. Leste litt rundt og det høres ikke ut som de enkle pengene du er ute etter. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Hva med å starte en blogg med en annen person, kanskje det motsatte kjønn? Hvordan fungerer pengefordeling der, navn på bloggen, og temaer å skrive om? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det er jo opp til deg og den andre parten. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Nei. Man blogger ikke for sin egen skyld, men for andres penger og oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå