Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 ... Men trenger litt hjelp. Jeg er villig til å blogge om alt, bare jeg kan tjene fett på det. Vet at markedet som selger fett er rosa-bloggere, og jenter generelt som blogger. Så at jeg er en gutt i slutten av tenårene, vil vel si at med litt flaks og riktig kontaktbygging, så kan jeg trone alene? Eller blir jeg skviset ut av barbie-dukkene? Tips til hva jeg skal blogge om, skal skrive om meg selv, osv.? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Vel er din blogg, blogg om hva som er viktig for deg. Hvorfor vil du begynne og blogge? Ikke forvent å tjene store pengene på det. Med det første iallefall. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Motivasjonen er å bli det bloggere er: C-kjendiser, + tjene penger. Problemet er alle de blogg-sidene man kan benytte seg av, noen krever mye teknisk kunnskap, andre trenger man penger for å kjøpe, men gir frihet, enn de gratise, der du ikke har noe kontroll, nesten. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fint at du ønsker å begynne med blogg, men ikke ha penger som en motivasjon, da vil du høyst sannsynlig gi deg fort ettersom du ikke vil tjene mer en 10-15 kroner det første halvåret. 1 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Les hva jeg skrev: Motivasjonen er å bli det bloggere er: C-kjendiser, + tjene penger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Bare å glemme hvis det er din eneste motivasjon. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er min eneste motivasjon fordi: - Det koster penger å drive blogg. - Det koster penger å kjøpe det du skal blogge om. - Det koster deg tid. - Det koster deg stolthet, du må komme på TV og bli populær for å rette deg selv. Osv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 - Nei - Du må ikke kjøpe noe dedikert for å blogge om det, hvis du ABSOLUTT skal drive med slik har du 14-dagers angrerett i Norge som 99% av oss vet om. - Ditt valg, hva skal du ellers bruke den til? Stirre i veggen? - Okey? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Er du stygg, er ingen interessert i å lese. Så da kan du bare gi opp. Du må være pen å se på, eller skrive usedvanlig godt om aktuelle temaer skal du bli lagt merke til. Endret 1. juli 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg er ikke en jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Skrev jeg det? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 De tar homser også ser det ut til. No offence til de som er homoseksuelle Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) - Det koster penger å drive blogg. - Det koster penger å kjøpe det du skal blogge om. - Det koster deg tid. - Det koster deg stolthet, du må komme på TV og bli populær for å rette deg selv. Mine svar etter erfaring fra å være samboer med ei som blogger på "fulltid": - Det koster ikke penger, bruk feks Blogg.no - Er du en god (og kjent) blogger så blir du sponset, og må ikke kjøpe en ting - All aktivitet krever tid av seg, om gevinsten er stol eller ei må en nesten se selv - Du *må* ikke på TV, det er mest sannsynlig et naturlig valg etter en har valgt å bli famøs på blogging Endret 1. juli 2013 av Smokeeye Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Hvordan blir man kjent? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Av ren nysgjerrighet, hvordan har du tenkt å tjene penger på blogging? Og hvor mye har du forventet at du skal tjene ? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 ... Men trenger litt hjelp. Jeg er villig til å blogge om alt, bare jeg kan tjene fett på det. Vet at markedet som selger fett er rosa-bloggere, og jenter generelt som blogger. Så at jeg er en gutt i slutten av tenårene, vil vel si at med litt flaks og riktig kontaktbygging, så kan jeg trone alene? Eller blir jeg skviset ut av barbie-dukkene? Tips til hva jeg skal blogge om, skal skrive om meg selv, osv.? Er du spill-interessert? Jeg har en følelse på at det er noe som kan være interessant å lese for andre på din egen alder. I såfall burde du lage YouTube-videoer i tillegg, og dele videoene på bloggen din. Hvordan blir man kjent? Reklamering. Facebook, YouTube, Twitter, Instagram og andre sosiale medier. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Vil tjene nok så jeg slipper å arbeide. Tjene penger på å skrive om livet mitt som består av å ikke arbeide og tjene penger. Endret 1. juli 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Vil tjene nok så jeg slipper å arbeide. Tjene penger på å skrive om livet mitt som består av å ikke arbeide og tjene penger. Min store motivasjon er å tjene penger, slippe å arbeide og bli C-kjendis. Hva er du for en type? 3 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 En som liker positiv oppmerksomhet, penger, og et avslappende liv. Til nå har jeg ingen av delene. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvis du jobber nå får du nok ikke fluss med penger av å bli fulltids-blogger, hahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå