KingPsycho Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hei! jeg er en gutt på 16 år, jeg spiller origins men det er ikke noe gøy alene, jeg er med i en clan men de gjør ikke stort. Så jeg leter etter en som vil spille dayz origins med meg på TRK001 origins serveren, hvis du lurer på noe er det bare å spørre. Jeg har en base med en bil en ural og et helikopter. Trenger du å kontakte meg, er skypen min kingminecrafter Endret 1. juli 2013 av KingPsycho Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg vil helst ha noen rundt 16 år, må ha mic. Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg vil ha svar så fort som mulig, kjeder meg litt det er ikke noe gøy og fly helikoptere over byer og bli beskutt og ikke ha noen til å beskytte meg :/ Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har nokk industrial loot til å fikse 1-2 biler, jeg trenger medical ting og mat, du kan joine serveren og få en quick start, hvis du joiner meg så burde du spawne i kamenka, det er nærmeste spawn til basen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg trur du må roe ned med postinga, det kan virke at du er litt påtrengende når du ikke klarer å vente på svar (dog kun min mening) Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg har en gruppe, men de er mest aldri på, basen min ble raida så jeg har ingenting, men det er ikke vanskelig og skaffe biler. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Den som alltid har dårlig tid har nok aldri gått på ski. 2 Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg har en å spille med, men det hadde vært greit med en eller to til! Lenke til kommentar
KingPsycho Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg trenger en til, han jeg spiller med er mest aldri på, han liker best servere med 50+ folk på mens jeg liker rundt 5-20 folk på, så det hadde vært greit med en til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå