pekki Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg prøvde å bygge meg en pc uten kabinett, med kun strømforsyning, hovedkort (m cpu&minne), en harddisk og et skjermkort. Pc'en startet som normalt (de vanlige lydene og sånt..) men det kom ikke noe på skjermen. Noen som har noe erfaring med dette? Er det noe som trengs å jordes f.eks? Eller er det bare jeg som har klart å ødlegge skjermkortet på veien ut av kabinettet.. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har ofte startet PCen uten kabinett, så det skulle ikke være problemet. Hvilke komponenter er det du har? Lenke til kommentar
pekki Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Det årnet seg... Det så ut til at den ikke taklet at jeg fjernet lydkort,nettverkskort og isdn kort samtidig som jeg byttet plass på skjermkortet. Da jeg satte skjermkortet tilbake der det stod før og to det litt om gangen funket alt greit. Merkelig, men det funket nå hvertfall... Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Satte du skjermkortet i en PCI-slot? :o Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Satte du skjermkortet i en PCI-slot? :o Med gummi-hammer skal nok også det gå bra. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Satte du skjermkortet i en PCI-slot? :ohmm.. hvis han har gjort det, så lurer jeg VELDIG på hvordan det har foregått :o Kortet må jo neste ha stukket godt på utsiden av kabinettet eller noe da... Eller kanskje han har PCI skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå