Kristine6399 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei, jeg skal ta lappen nå i sommer. Men kjørelæreren min ble syk og jeg måtte bytte kjørelærer 2 ganger! Dette gjør jo at jeg trenger tid til å tilpasse meg både læreren og bilen. Gjør dette at jeg kan kreve at jeg slipper å betale første kjøretime med ny lærer? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det er jo ekstremt tynt grunnlag for å få slippe å betale. Tro neppe du kommer noen vei med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 En bil er en bil.. den har 4 hjul, 2 eller 3 pedaler ettersom & et ratt! Hva mere trenger du? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Når jeg kjører bil bruker jeg ikke mer enn 5 minutter på å venne meg til bilen om den er manuellgiret. Og læreren trenger du ikke venne deg til, du bare gjør som han sier og lar ting komme etter hvert. Du har en veldig tynn sak Lenke til kommentar
Kristine6399 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg vet ikke, jeg bare hørte at kjøreskolen skal betale når man må bytte kjørelærer ufrivillig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Da er det jo bare å spørre kjøreskolen, selv om det høres svært rart ut. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Når jeg tok lappen så sluttet min kjørelærer mot slutten, det ble da til at jeg fikk en ny en nest siste gang før oppkjøring, når oppkjøringsagen kom var det enda en ny lærer jeg skulle være med de 2 timene før oppkjøringen. Det gikk veldig fint, men har ikke hørt noe om at man skal slippe å betale. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Når jeg kjørte opp hadde jeg en "testoppkjøring" først med en annen lærer, og selve oppkjøringen var jo også med en ukjent person. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Så lenge ikke kjørelæreren mener at han/hun trenger tid for å bli kjent med deg og kjøreopplæringen slik har tatt lengre tid ser jeg ikke grunn til det. Føler du at opplæringen har kostet deg mer siden du måtte bytte lærer? For min del kjørte jeg hele opplæringen med en bil som havnet på verksted dagen før jeg skulle ha oppkjøring. Jeg hadde 20 minutter i den nye bilen før jeg skulle kjøre opp. Jeg nevnte det for sensor før vi begynte å kjøre og han sa at han skulle ta hensyn til det om han mente det hadde betydning. Det gikk fint for min del, men jeg har forståelse for at for mange vil det være en ekstra belastning å venne seg til en ny bil. Men igjen, føler du skolens endringer har kostet deg noe ekstra kan du legge det frem for dem, ellers ser jeg ikke at du har noe krav (med mindre de har en slik policy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå