Gå til innhold

[Løst] Kjøreskolen byttet kjørelærer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ta lappen nå i sommer. Men kjørelæreren min ble syk og jeg måtte bytte kjørelærer 2 ganger! Dette gjør jo at jeg trenger tid til å tilpasse meg både læreren og bilen. Gjør dette at jeg kan kreve at jeg slipper å betale første kjøretime med ny lærer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg tok lappen så sluttet min kjørelærer mot slutten, det ble da til at jeg fikk en ny en nest siste gang før oppkjøring, når oppkjøringsagen kom var det enda en ny lærer jeg skulle være med de 2 timene før oppkjøringen. Det gikk veldig fint, men har ikke hørt noe om at man skal slippe å betale.

Lenke til kommentar

Så lenge ikke kjørelæreren mener at han/hun trenger tid for å bli kjent med deg og kjøreopplæringen slik har tatt lengre tid ser jeg ikke grunn til det.

Føler du at opplæringen har kostet deg mer siden du måtte bytte lærer?

For min del kjørte jeg hele opplæringen med en bil som havnet på verksted dagen før jeg skulle ha oppkjøring. Jeg hadde 20 minutter i den nye bilen før jeg skulle kjøre opp. Jeg nevnte det for sensor før vi begynte å kjøre og han sa at han skulle ta hensyn til det om han mente det hadde betydning.

Det gikk fint for min del, men jeg har forståelse for at for mange vil det være en ekstra belastning å venne seg til en ny bil.

Men igjen, føler du skolens endringer har kostet deg noe ekstra kan du legge det frem for dem, ellers ser jeg ikke at du har noe krav (med mindre de har en slik policy).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...