junjor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ønsker å investere i en ny PC/skjerm. Oppsettet skal plasseres på liten plass, og ser for meg å ville henge skjerm på veggen, og selve kabinettet gjemt bort Ønsker en liten PC, type NUC (http://www.komplett....aspx?sku=790023) eller lignende, skjermstørrelse ca 24". Det som er viktig er at skjermen kan henges opp på vegg for å minimere plassen den opptar. Trådløs mus/tastatur av type Apple Wireless utseende hadde vært flott. Noen som kan hjelpe meg i jungelen med å finne frem til de beste opsjoner? Ser for med Windows som operativsystem grunnet gammel vane... Er dog åpen for å prøve ut Mint eller lignende,,, Bruksområder for oppsettet er primært surf/foto/filmfremvisninig, men ønsker muligheten for lett redigering av HD film viss mulig (dog via ekstern HD) Håper på svar -Junjor Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Microsoft Arc-serien med mus og tastatur ser ganske minimalistisk ut. Jeg har selv tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå