eirik_stene Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 er Q-tec 6053MDL og Q-tec 450W, Gold PFC strømforsyning en bra kombinasjon eller burde jeg velge et annet tenkte da på et litt fancy et. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 korsn prisklasse skal kabinettet være i? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 hvis du skal ha et fint (og billig) kabinett kan du snakke med "foilltank" her på forumet, han skal selge sitt "gamle" kabinett til en fin pris Lenke til kommentar
eirik_stene Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 korsn prisklasse skal kabinettet være i? jeg tenkte rundt 800 kr Lenke til kommentar
AfroMan Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva med et Lian Lie kabinett? Eller er du for fjortiss til det kansje? Så kjøp deg ett harry skyhawk da vell Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva med et Lian Lie kabinett? Eller er du for fjortiss til det kansje? Så kjøp deg ett harry skyhawk da vell voksent sagt. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har hørt mye bra om nye Q-tec kabinett! Strømforsyningene deres derimot har fått rykte på seg for å være bråkete. Kjøpte selv en sånn Q-tec Gold 400W PSU til min mor da lynet tok den gamle PSU'n. Og den høres ja! Selv har jeg bestilt et Chieftec Midi-tower ifra MPX , koster meg 850 + frakt , dette inkluderer en 360W strømforsyning. Dette er et anerkjent Chieftech Dragon kabinett , og skal endelig avløse mitt "Elendige" Q-tec Value line kabinett. Men Chieftech er kanskje ikke så "fancy"... Hadde jeg vært deg så ville jeg sett etter et sånt et http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet367.htm Koster 610kr , legg på 300kr for en billig PSU , så tror jeg du har et skikkelig "fancy" kabinett , bare se på vifta foran skjermkort +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå