marianh Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg skal till Bulgaria om 2 uker, og har planer om å bli brunest mulig. Jeg har søkt litt rundt på nettet etter sololjer og kommer alltid tilbake til Piz Buins "Tan and Protetct Dry Oil". Men jeg er også opptatt av å beskytte meg, og i og med at denne sololjen bare har solfaktor 6 så er den kanskje ikke det beste valget i syden? Er det noen som har noen erfaringer med dette produktet, eller evt har tips om hva jeg kan bruke? Kan jeg bruke solfaktor 6 dersom jeg smører meg ofte? (noe jeg pleier å gjøre) Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 du bør bruke en sterkere solfaktor i syden, du risikerer bare hudkreft og tidlig aldring av huden om du ikke bruker skikkelig solfaktor. På den andre siden er det dumt å få ferien ødelagt av brannskader selv om det er solforbrenning. god tur med sterkere solfaktor. helst 20 + Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Det spørs jo hvor brun du er fra før av. Er du nesten helt svart nå så vil jo solfaktor 6 holde fint, er du ikke det lønner det seg å bruke høyere. Solfaktor 10-12 pleier jeg å bruke, og jeg blir veldig fort brun + at jeg har godt grunnlag fra før av. Pleier ikke å bruke olje før jeg har hvert en uke i syden, du blir garantert solbrent om du går rett på oljen. Veldig dumt å satse på lav solfaktor fordi når du blir solbrent så flasser du av brunfargen din når du kommer hjem, så da er hele poenget borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå