Gå til innhold

Sololje spf 6 i syden?

Anbefalte innlegg

Jeg skal till Bulgaria om 2 uker, og har planer om å bli brunest mulig. Jeg har søkt litt rundt på nettet etter sololjer og kommer alltid tilbake til Piz Buins "Tan and Protetct Dry Oil". Men jeg er også opptatt av å beskytte meg, og i og med at denne sololjen bare har solfaktor 6 så er den kanskje ikke det beste valget i syden?

Er det noen som har noen erfaringer med dette produktet, eller evt har tips om hva jeg kan bruke?

Kan jeg bruke solfaktor 6 dersom jeg smører meg ofte? (noe jeg pleier å gjøre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du bør bruke en sterkere solfaktor i syden, du risikerer bare hudkreft og tidlig aldring av huden om du ikke bruker skikkelig solfaktor. På den andre siden er det dumt å få ferien ødelagt av brannskader selv om det er solforbrenning. god tur med sterkere solfaktor. helst 20 +

Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor brun du er fra før av.

Er du nesten helt svart nå så vil jo solfaktor 6 holde fint, er du ikke det lønner det seg å bruke høyere.

Solfaktor 10-12 pleier jeg å bruke, og jeg blir veldig fort brun + at jeg har godt grunnlag fra før av.

Pleier ikke å bruke olje før jeg har hvert en uke i syden, du blir garantert solbrent om du går rett på oljen.

Veldig dumt å satse på lav solfaktor fordi når du blir solbrent så flasser du av brunfargen din når du kommer hjem, så da er hele poenget borte. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...