Kurt Lekanger Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Se hvilke mobiltelefoner som solgte best hos NetCom i juni.Stor interesse for 4G-mobiler Lenke til kommentar
jofa Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Iphone 4S er vel ikke en 4G telefon. :-) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Iphone 4S er vel ikke en 4G telefon. :-) Det er ikke den eneste mobilen på denne lista som ikke har LTE/4G... Lenke til kommentar
orohne Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Overskriften er grei nok med utgangspunkt i alle modeller som selges. De fleste med 4G er vel på topp 10 listen? Endret 1. juli 2013 av orohne Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Etter at jeg oppdaterte operatørinnstillingene på min iPhone 5 til å inkludere LTE, begynte den å sluke batteri som bare rakker'n. Nå går det kun i 3G og WiFi. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Etter at jeg oppdaterte operatørinnstillingene på min iPhone 5 til å inkludere LTE, begynte den å sluke batteri som bare rakker'n. Nå går det kun i 3G og WiFi. Det gjelder dessverre alle LTE-telefoner... Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Litt tragisk at så gamle iphone telefoner enda er så høyt på lista og at telefoner som Sony Xperia Z ikke er høyere enn de Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Litt tragisk at så gamle iphone telefoner enda er så høyt på lista og at telefoner som Sony Xperia Z ikke er høyere enn de Nå koster jo iPhone 4 nesten halvparten av Xperia Z, da. Ikke akkurat i samme konkurranse. Skulle gjerne sett HTC One høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg