PaladinNO Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Yey, Need for Speed! NFS-serien døde etter Hot Pursuit 2 etter min mening - aldri likt drifting and whatnot :/ Jeg får bare først som sist beklage til fanatikerene, men Porsche Unleashed likte jeg ikke - for mye preg av "realisme", og det er ikke min preferanse når det kommer til bilspill: jeg vil ha 100% crazy arcade! Det var glade dager når jeg endelig klarte å unlocke El Niño og Mercedes CLK-GTR! ...men i dag bare bruker jeg en nedlastet custom McLaren F1 som blåser alt av sted ^^ Min samling: Andre eldre bilspill (i big-box/DVD-cover) er: Racing '97, Bandits: Phoenix Rising, Screamer Rally, Mad Trax, Megarace 2 og Megarace 3, Breakneck, Carmageddon og Carmageddon 2, Network Q RAC Rally Championship (systemkrav MS DOS 3.1 eller høyere ), Grand Touring, Zoneraiders, 1nsane og Hardcore 4x4. Endret 4. juli 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 90-tallet var glansdagene i min spilletid. Man trengte ikke å tenke på de samme problemene som kan oppstå i dag. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ah, husker jeg kjøpte et 3D Blaster Voodoo2 for å spille NFS 3 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husker jeg kjøpte NFS2: SE for den nette sum av 29 kr på qxl året etter at det kom. Var kun CD-en i et standard, tomt jewel case-cover, men vi hadde mye moro med det spillet. Hadde en gammel P90 bakerst i klasserommet hvor vi fikk lov til å spille en halvtime i uka om vi hadde vært flinke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå