Røvde 85 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei, Jeg fikk en gratis garasjeport åpner som heter Speed 40, denne er gammel og fjernkontrollen virker kun en meter i fra selve åpneren eller Antenneledningen som går ut i fra åpneren. Denne er ca 2,5 meter lang. Jeg har lyst å finne en ordning som er rimelig, å kjøpe ny fjernkontroll er dyrt og vertfall vis det ikke er kontrollen som er problemet. Det er en ledning med egen bryter for og åpne og stenge porten, denne fungerer helt fint. Noen som har noen billige løsninger for og fikse denne ? Blir det for dyrt kan jeg likeså godt kjøpe en ny garasjeport åpner, det er stort sett det jeg får beskjed om i fra folk som selger garasjeport åpnere. Men jeg vil ikke helt gi opp enda Jeg vett det finnes GSM åpner som du kan koble til, slik du kan åpne porten med mobilen og en FM sender du kan koble til bryteren til åpneren. Men det er vanskelig å vita hva jeg skal kjøpe og hvor Funnet en del på E-bay men synts det er litt skummelt å bare kjøpe uten eg vett at det vil fungere og hvilken type Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kanskje du bare trenger å bytte batteri i fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Røvde 85 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Har prøvd å skifte batteri, men det hjalp ikke å jeg har sjekket antennen og mottakeren, men ser helt fint ut Lenke til kommentar
Røvde 85 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Fikk låne me meg en ny fjernkontroll av Edlandsporten, den fungerte bedre å på lenger avstand. men den fungerer ikke vær gang jeg trykker på knappen, så jeg tror jeg bare kjøper en ny port åpner, noen så har en å anbefale? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Se om det er noe slik i den som du kan tukle med? Om du må bytte den ut uansett mener jeg Lenke til kommentar
Røvde 85 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Takk for <<<tipset Rudde 99, Jeg gikk for en ny portåpner I fra Biltema til 1500 kr, er veldig fornøyd til nå Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 http://www.hotproducts.no/Shop/Product/Mobilkontroll-T-tec/N-2-001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå