Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk en gratis garasjeport åpner som heter Speed 40, denne er gammel og fjernkontrollen virker kun en meter i fra selve åpneren eller Antenneledningen som går ut i fra åpneren. Denne er ca 2,5 meter lang.

Jeg har lyst å finne en ordning som er rimelig, å kjøpe ny fjernkontroll er dyrt og vertfall vis det ikke er kontrollen som er problemet.

Det er en ledning med egen bryter for og åpne og stenge porten, denne fungerer helt fint.

Noen som har noen billige løsninger for og fikse denne ?

Blir det for dyrt kan jeg likeså godt kjøpe en ny garasjeport åpner, det er stort sett det jeg får beskjed om i fra folk som selger garasjeport åpnere.

Men jeg vil ikke helt gi opp enda 

Jeg vett det finnes GSM åpner som du kan koble til, slik du kan åpne porten med mobilen og en FM sender du kan koble til bryteren til åpneren.

Men det er vanskelig å vita hva jeg skal kjøpe og hvor 

Funnet en del på E-bay men synts det er litt skummelt å bare kjøpe uten eg vett at det vil fungere og hvilken type 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk låne me meg en ny fjernkontroll av Edlandsporten, den fungerte bedre å på lenger avstand. men den fungerer ikke vær gang jeg trykker på knappen, så jeg tror jeg bare kjøper en ny port åpner, noen så har en å anbefale?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...