Gå til innhold

War Thunder 2 gratis tilgang svindel

Anbefalte innlegg

Ja i tillegg gir War Thunder 2 måneder med gratis premium account nå i sommer.

Håper du er klar over at det der er en phishing side som stjeler brukernavn og passord!

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Håper du er klar over at det der er en phishing side som stjeler brukernavn og passord!

fjerna linken i posten min, det er phishing...

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Om du fjerner /wewe får du tilgang til sql databaser og txt filer hvor folks epost og brukernavn står i klartekst. Dessuten er selve loginsiden linket til dota2gift.com som ikke har noe å gjøre med Warthunder.

Samtidig som alle andre sider linker til de tilsvarende sidene på warthunder.com. Ser ut som en åpenbar scam for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

er det? Har ihvertfall selv fått 60 dager gratis premium tid ingame på WarThunder.

fjerna linken i posten min, tilfelle du har rett.

Om du fjerner /wewe får du tilgang til sql databaser og txt filer hvor folks epost og brukernavn står i klartekst. Dessuten er selve loginsiden linket til dota2gift.com som ikke har noe å gjøre med Warthunder.

Samtidig som alle andre sider linker til de tilsvarende sidene på warthunder.com. Ser ut som en åpenbar scam for meg ihvertfall.

Google Chrome har blokkert tilgangen til www.dota2gift.com. Dette nettstedet har blitt rapportert som et nettfiskingsnettsted.

Nettfiskingsnettsteder er utformet for å lure deg til å oppgi brukernavn, passord eller annen sensitiv informasjon ved at svindlerne utgir seg for å være andre nettsteder du kanskje stoler på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Edit: Vet ikke om dette faktisk stemmer, og lurer fryktelig på hvorfor jeg fikk 60d premium tid nå.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

fikk ihvertfall 60d. Om det er pga at jeg tidligere har kjøpt en starter pack vet jeg ikke. 15 dager siden jeg fikk det, se følgende screenshot. Kan love at jeg ikke har kjøpt noen premium tid. Starter packen jeg kjøpte var flere måneder siden.

post-64648-0-41426100-1372681416_thumb.jpg

Det er dette bildet phishing sida har brukt.

http://warthunder.co...ws/116/current/

Tror jeg skal sende war thunder en mail på hvorfor jeg fikk 60d med premium nå.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...