tomsi42 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fra Skagen III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 is er alltid godt. Men her ville jeg valgt å ha fokus på de to som spiser is, og ikke på skiltet i forgrunnen. Men jeg regner med at det er en bevist handling fra deg at du har gjort det motsatt Lenke til kommentar
Fredrik27 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg syns det var stilig med det fokusplanet du har valgt her. Det skaper en dybde i bildet jeg likte godt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 is er alltid godt. Men her ville jeg valgt å ha fokus på de to som spiser is, og ikke på skiltet i forgrunnen. Men jeg regner med at det er en bevist handling fra deg at du har gjort det motsatt Det er hekt riktig at jeg har bevisst valgt denne komposisjonen; det er for å en spenning i bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg syns det var stilig med det fokusplanet du har valgt her. Det skaper en dybde i bildet jeg likte godt Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg