Gjest Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Konfigurerte og kompilerte mitt eget kjerne oppsett for å få støtte for IPX og selvfølgelig glemte jeg å ta med PPP. grep -i ppp /usr/src/linux-headers-3.9.0/.config # CONFIG_PPP_BSDCOMP is not set # CONFIG_PPP_DEFLATE is not set # CONFIG_PPP_FILTER is not set # CONFIG_PPP_MPPE is not set # CONFIG_PPP_MULTILINK is not set # CONFIG_PPPOATM is not set # CONFIG_PPPOE is not set # CONFIG_PPPOL2TP is not set # CONFIG_PPP_ASYNC is not set # CONFIG_PPP_SYNC_TTY is not set Finnes det en annen finurlig løsning for å koble seg opp via PPTP? Boksen min er forferdelig treg og jeg ser helst å slippe å måtte kompilere kjernen på ny Endret 1. juli 2013 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bygg kjernen på ein raskare boks og kopier den over, eller start kompilering før du går og gjør noko anna. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ja jeg har bygd kjernen på ny nå, lot den stå over natta, problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå