BalderHv Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg skal til London denne uka med tenåringsjenter. Tips til shopping? Har allerede det kulturelle i boks. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg skal til London denne uka med tenåringsjenter. Tips til shopping? Husk kreditkort! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hvis du søker i "mote og velvære"-delen av forumet, så finner du masse tråder om shopping i div. storbyer (London, Milano, Roma, New York ... ). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 TopShop og Forever21 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Stakkars deg, det er alt jeg har og si! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Om du ikke er så forferdelig nøye på merker og kvalitet så kan du ta deg en tur på Primark. Mekka for billige klær. Tskjorter og chinos går for under 100 lappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Abercrombie&Fitch er også greit, men i motsatt ende av prisskalaen. Litt vanskelig å finne den første gangen, sjekk adressen. Har vært mange ganger i London med tenåringer, og har bare fine opplevelser. Nyt dagene, la dem gå for seg selv inne i butikkene, slapp av med en kaffe elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå