HobbyGesel Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hei Skal handle laptop til bruk på reise. Det blir ikke bruk på fly, tog, etc, men hovedsaklig på hotell. Skal brukes til WoW, Guild Wars 2 og Adobe Illustrator hovedsaklig, samt. litt filmer og surfing. Trenger ikke å ha en versting som drar spillene på max. Det som skal gjøres i Illustrator er relativt simple oppgaver. Prisklasse opp til 6000,- men jo billigere jo bedre. Har sett litt på denne, hvordan er den? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=774821 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Virker som at den passer dine behov greit den der. Hvis god skjerm er viktig kan du jo kanskje ta en titt på denne Toshibaen som har firekjerners Haswell-prosessor og Full HD skjerm, men dog bare integrert grafikkort som kanskje blir litt knapt med tanke på at du skal spille på den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Andre krav om feks skjermstørrelse, oppløsning, vekt osv? Fant denne som er litt over budsjettet, men er nedsatt (demovare) Lenke til kommentar
HobbyGesel Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Når det kommer til skjerm, vekt, etc. fungerer alt fra 13" til 15,6". Vekt har ingenting å si, oppløsning har vel forsåvidt ingenting å si for meg, hadde ikke full-HD på min forrige laptop og jeg klarte meg fint uten Hvordan er GPUene opp mot hverandre? 740M kontra 660M? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 660M er bedre. Se her for sammenligninger. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 GTX 660M er vel rundt 20% bedre enn GT 740M. MSI maskinen Bibow linket til ser bra ut med tanke på den lave prisen, eneste er at den er plaget av dårlig byggekvalitet og støynivå, noe som du fort får på spillbærbare i den prisklassen. Lenke til kommentar
HobbyGesel Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Takker for svar Grunnen til at jeg vurderer den jeg linket til i første post er at jeg får den til 5000,- hos den lokale PC-dealeren. Men jeg skal tenke litt frem og tilbake, de hadde to igjen på lager så har vel et par dager å tenke på Bare å komme med fler forslag om dere har tips, jeg er fullstendig blåst på hardware for tiden, datt av i 2003 Lenke til kommentar
HobbyGesel Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Da ble det handel av MSIen som ble linket til over her. Ble kjøpt ny hos Datasentrum. Takker for svar alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå