nikrus Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hei, jeg har en uvane om at jeg klorer meg selv i søvne. Får små arr dagen etter. Gjør ikke spesielt vondt eller noe, men har gjort dette i lang tid og egentlig ikke tenkt noe særlig over det før en vennine bemerket det. Kommer dette av noen spesiell grunn!? Eller er dette helt vanlig? :> Takk for både kloke og dumme svar Endret 1. juli 2013 av nikrus Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg ligger visstnok å stryker meg selv på armen i søvne. Merkelig greier Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg snakket nylig med en venn som sliter med akkurat det samme. Tror ikke det er normalt, snakk med legen din. Endret 1. juli 2013 av Hafti Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 ta på deg ett par tynne hansker eller pass på å klipp neglene helt ned så du ikke får tak med neglene om natten, da slipper du sår og arr dagen etterpå. Det er ikke unormalt, det kan skyldes kløe i huden som ikke er irriterende nok til at du våkner av den. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Et vesentlig spørsmål er jo om du klorer fordi det klør? 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Et vesentlig spørsmål er jo om du klorer fordi det klør? Haha, tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nærmest hver morgen våkner jeg med kloremerker på brystene. Du er ikke den eneste. 1 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Nærmest hver morgen våkner jeg med kloremerker på brystene. Du er ikke den eneste. Beklager, dårlig uvane. Skal skjerpe meg. 6 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Beklager, dårlig uvane. Skal skjerpe meg. Hoho! 1 Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Nope, er ikke plaget med kløe eller annen irritasjon i det hele tatt. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du er besatt av en demon. Takk for at du delte dette, nå vet jeg hva min neste skrekkbok skal handle om 2 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nope, er ikke plaget med kløe eller annen irritasjon i det hele tatt. Hvor på kroppen klorer du deg? Har du allergier eller hatt eksem som barn? Og har du forsøkt å skifte sengetøy og å lufte ut dyner/puter/madrass? Hvis det vedvarer, og du føler det er plagsomt eller irriterende, kan du kontakte fastlegen din og be om å få forsøke et antihistamin (allergimedisiner) som kan fungere kløestillende. Det kan hende du har kløe om natten uten at du selv er klar over det i våken tilstand. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg klorte både meg selv og veggene på soverommet før. Det var pga stress på jobben, kroppen min klarte ikke slappe av mens jeg sov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå