Magnar Bruvik Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Silda er ein flott ressurs:) Likar utsnittet og fargane i biletet ditt. Magnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Flott utsnitt av en haug med fisk. Har vært innom et elle annet filter tror jeg? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Takk for kommentarene. Jarle, mine bilder er ALLTID innom et eller annet filter Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Glimrende bilde...ja her er en nesten til stede.Og skarphet over det hele,veldig bra;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 hehe, kult bilde! dette tror jeg faktisk ikke jeg hadde kommet på å tatt bilde av :=) stilig at du har fått til så god dybdeskarphet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 hehe, kult bilde! dette tror jeg faktisk ikke jeg hadde kommet på å tatt bilde av :=) stilig at du har fått til så god dybdeskarphet. Det er ingen grenser for hva en kan ta bilder av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg