fjarle Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ingen sommerferie på mobilprodusentene i år.Her er juli-mobilene Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Prisen på Xperia E er 999kr hos Expert (uten abonnement). Kilde: Ukens kundeavis. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Pey'J: Takk for info Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er det dual sim i experia e? Ifølge første treff i prisguiden er det det, men til en telefon i en slik prisklasse kan det vel ikne stemme? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) G-Man: Det fins en Xperia E som har dual sim. Noen butikker fører denne allerede. Etter hva vi har hørt er det sannsynligvis snakk om såkalt parallellimport - altså at butikkene selv importerer en enkeltmodell på siden av produsentens systemer. I disse artiklene forholder vi oss først og fremst til produsentenes egne planer, fordi parallellimportjungelen både er stor, uoversiktlig og så skiftende at det ikke er helt enkelt å vite om et produkt som blir tilgjengelig i starten av en måned er det ved utgangen av en måned. Endret 1. juli 2013 av fjarle Lenke til kommentar
superingus Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hvordan er Samsung S3 med 4G i forhold til den nye Samsung S4 mini? Noen som vet? De koster jo ca det samme, hvilken burde jeg velge? Skjermstørrelsen er ikke så viktig for meg.. 1 Lenke til kommentar
djchange Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) "Den er også, såvidt vi vet, den første nye Sony-modellen på ganske lenge som ikke er vanntett." Rart dere ikke vet mer, da det er jobben deres. Sony Xperia SP som kom i butikkene her til lands i juni er da ikke vanntett. http://www.prisjakt.no/product.php?e=1706643 Endret 1. juli 2013 av djchange Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er ikke Samsung Galaxy Ace 3 og Sony Xperia M juli-telefoner? Jeg venter i hvert fall på prisen. Virker midt i blinken for de aller fleste. 4" er en fin størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg