Nyphz Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er i anledning en deltidsstilling som selger ved siden av studier. Vet ikke hvordan slike "selge seg selv" opplegg fungerer, har noen andre erfaring med dette? Basically så får jeg 10 minutter, jeg ble ikke informert noe mer Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 "Å selge seg selv" er bare et usmakelig uttrykk for å overbevise noen om at du er verdt å ansette. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Å selge seg selv til en elektronikkbutikk betyr at du framstår som positiv og framoverlent og tar spørsmålene greit. De ønsker neppe passive, nervøse og introverte mennesker som selgere. De ønsker heller ikke brautete, men heller joviale, gjetter jeg. Lenke til kommentar
Nyphz Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Skjønner, høres ut som dere tror det er et slags invervju, men de sa det at jeg skulle komme der og "selge meg selv" for å finne ut av om jeg skulle bli innkalt til et jobbintervju. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Høres ut som sjefen føler jobben er mer eksklusiv enn den er, de har kanskje fått mange søkere og vil kutte ned bestanden litt ved å ha flere intervju, hvis ikke kan det jo hende de faktisk vil du skal vise salgsteknikker på en annen ansatt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Nyphz Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Merkelig iom. at jeg ikke har erfaring som selger fra før av og har skrevet dette i søknaden. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) De skal bare se hvordan du er som person, om du har potensiale. En slags audition. Endret 1. juli 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå