Klossmajoren Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg drev med selvskading en periode og har en del arr etter det på armen (underarmen). De er ikke veeeldig synlige, det går litt opp og ned. Kommer litt ann på temperaturen på kroppen osv.. (tror jeg) Men det jeg lurte på om det er noen metode for å prøve å gjøre disse arrene mindre synlige? Å fjerne med laser er ingen option for meg, vil bare se om det finnes noen naturlige metoder som kan hjelpe å fade de litt vekk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tattovering dekker alt om du for eks vil ha det, Har hørt om en "syrebehandling" man kan gjøre via lege/hudlege men det koster deretter Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Tattovering er en veldig dårlig løsning, siden de fleste merkene vil forsvinne etter noen år. Er nok ikke så mye du kan gjøre med det sålangt jeg vet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Antar at som med andre typer arr er tid din beste venn? Tattovering er en veldig dårlig løsning, siden de fleste merkene vil forsvinne etter noen år. Er nok ikke så mye du kan gjøre med det sålangt jeg vet. Forsvinner nok aldri helt, så om han/henne vil ha tættis å finner en med litt ferdigheter så er jo det en win/win i mine øyne. Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 det finnes en krem på apoteket som skal bleke arr og rødhet i arr, den koster litt men det er verdt det Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jevnt over for å bli kvitt arr er det tid som er teh shit. For å få fart i prosessen tar man vare på huden, skrubber og smører og passer på at huden er i prime condition. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Som flere andre påpeker er tid det eneste virkemidlet som garantert hjelper. Du kan forsøke å smøre med shea-smør eller kakao-smør fra f.eks. Body Shop, men det blir i så fall kun for å opprettholde hudens fuktighetsnivå. Lenke til kommentar
Fillilura Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Søk på iherb etter scars, de har flere kremer en kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå