smort1 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Adore me! Synes denne var litt søt, jeg da! Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD Brennvidde Lukkertid Blender ISO 46mm ------- 1/100s ---- f/4 ------ 200 1 Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Tok med guttungen på en fisketur i dag, det blir nok ikke siste gangen for det var kjekkt. Fant og et restaureringsobjekt. Endret 6. juli 2013 av Erlend Bjelland 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Tur på Botanisk hage. Endte opp med noe ikke-botanisk Can't Beat The Real Thing by ReRiksen, on Flickr Can't Beat The Real Thing II by ReRiksen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Noen bilder fra dagens fototreff i Trondheim, bl.a. på Ringve botaniske hage. Den grønne drømmen I og II Diverse Endret 6. juli 2013 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Så dette motivet et stykke borte når jeg var ute å kjørte i dag. Parkerte bilen og fikk tatt noen bilder med 7D og 70-200 F4 IS L. Ikke sikker på om jeg liker S/H eller fargeversjonen best. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Så dette motivet et stykke borte når jeg var ute å kjørte i dag. Parkerte bilen og fikk tatt noen bilder med 7D og 70-200 F4 IS L. Ikke sikker på om jeg liker S/H eller fargeversjonen best. Jeg liker s/hutgaven godt; det jeg savner dog er noe mer kontrast. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg er enig i at S/H-utgaven kunne trenge litt mer kontrast. Det er bare det at etter å ha konvertert en del bilder i det siste til kontrastrike S/H-bilder, så ville jeg prøve med noe mindre kontrasfylt - men det å konvertere fargemotiv til gode (dvs. ikke bare kontrast) S/H er en kunstart som er særdeles vanskelig å beherske. Lenke til kommentar
Populært innlegg ringperm Skrevet 7. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. juli 2013 Å nei, ikke enda et bilde av et ekorn Facepalm by ringperm, on Flickr 21 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Genialt bilde / tittel sammenheng. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Å nei, ikke enda et bilde av et ekorn "Å nei, ikke enda en fotograf", mener du vel Godt fanget. 1 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Genialt bilde / tittel sammenheng. Takk "Å nei, ikke enda en fotograf", mener du vel Godt fanget. Takk for det. Jeg vurderte nevnte setning. Men siden dette er tredje gang jeg poster bilder av dette ekornet i en månedstråd, så syntes jeg en mer selvironisk kommentar var mer passende Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Testet lang exponering med ND (8x) og CPL filter: Fikk til ca. 80s eksponering på f/16. 7 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hoverfly by Daniel Ingebrigtsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Men siden dette er tredje gang jeg poster bilder av dette ekornet i en månedstråd, Forstår godt at ekornet er litt frustrert nå du er så "masete" med kameraet Endret 7. juli 2013 av Nautica 2 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Da har jeg endelig fått vært ute og tatt litt bilder igjen. Blitt tatt altfor lite bilder i... tja... det siste halvåret nesten. Utsikt fra Gråkallen i Bymarka i Trondheim. Rett sørover er til venstre i bildet mot husene og jordene der. Noen som vet hva dette lysfenomenet heter? Det er nemlig IKKE flare fra objektivet. Man så det uten kameraet også. Det kunne jo kanskje vore polare stratosfæriske skyer. Dei er mest vanleg rundt polane, og då gjerne som ein effekt av såkalla "ozonhol" Eller kanskje ikkje, hehe Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Noen som vet hva dette lysfenomenet heter? Det er nemlig IKKE flare fra objektivet. Man så det uten kameraet også. En del av en bi-sol kanskje? http://www.storm.no/nyheter/tre-soler-paa-himmelen-3297630.html Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det var plutselig massevis av bier i hagen min... Bee in a pose by kfoshaug, on Flickr Bee the flower by kfoshaug, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 After the rain... by Norseman1968, on Flickr 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå