smas190 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 noen som vet om en side som selger php krus? dvs ett krus med en eller annen php logo på.. eller med bare "PHP" skrevet på det Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Du finner noe på Cafepress.com. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Får jeg spørr hvorfor du skal ha det? hehe.. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 thong faktisk jgrondal: må imponere litt på it avd nei, de plastkoppene er litt små, må skaffe meg noe større.. og hvorfor ikke noe tøft ? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 thong faktisk jgrondal: må imponere litt på it avd nei, de plastkoppene er litt små, må skaffe meg noe større.. og hvorfor ikke noe tøft ? Om jeg skulle imponert vha krus med påtrykk, ville jeg kanskje valgt noe annet enn php(?). Ikke akkurat alle script-språks mor... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Kjoep deg ett /dev/mug krus med ett bach script til aa lage kaffe .. http://www.thinkgeek.com/cubegoodies/mugs/5a90/ Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 egentlig er det samma f hva det er.. bare det har noe med it å gjøre, tenkte dere visste om noe php stuff, men kan jo si at jeg også ville ha kjøpt freebsd/linux/apple/intel krus osv :wink: eller noe annet med noe tuft på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå