Eriksendrul Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Finnes det en slags dings som kun er laget for og vise hvor langt man har gått ? Noe som er litt billigere en og kjøpe en gps ? Eller finnes det bare på gps kanskje ? Og kan man bruke bil gps til dette ? Putte den i sekken og tusle, har ikke peiling på dette med gps egentlig og er vanskelig og regne ut dette via kart siden det blir jo litt over/under/rundt osv. Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 runkeeper vis du har en smart telefon Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 runkeeper vis du har en smart telefon Den kan jeg prøve . Tusen takk =) Bruker den mye strøm `? skal være på fjellet i 4 dager så vil gjerne ha strøm på telefon så lenge som mulig. Og den må vel kanskje ha nett for og fungere med tanke på gps osv ? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Skaff deg en skritt teller, finnes sikkert mange, og de er sikkert billige også! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bruker en skritt-teller som heter Fitbit One. Den koster litt men den er verdt det om målet er å gå X antall skritt, X antall høydeenheter eller forbrenne X kalorier per dag. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg bruker en skritt-teller som heter Fitbit One. Den koster litt men den er verdt det om målet er å gå X antall skritt, X antall høydeenheter eller forbrenne X kalorier per dag. Vil egentlig bare vite hvor langt jeg har gått i fjellet i løpet av en 4 døgn`s telt tur siden normale`n er og sitte her og skrive så da er det litt gøy og se hvor langt jeg har gått osv Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Telefonen trenger ikke nett, bare GPS-signal for å logge. Jeg vil nok tro at batterier vil være et problem om du ikke får ladet på 4 dager, både for mobil og bilgps. Jeg kjenner ikke så godt til nyere tur-gps, men jeg vil tro disse varer lengre og evt har mulighet for utskiftbare batterier. Denne har 25 timer og utskiftbare batterier: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/gps-til-friluftsliv-sykkel-og-golf/GARETREX20/garmin-etrex-20-gps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå