Mystikus Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 First Flight Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Flott bilde Birger i serien om familien gråtrost Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Flott bilde Birger i serien om familien gråtrost :)Leif Takk for det, Leif ! Lenke til kommentar
annrita Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Kjempeflotte bilder, som virkelig viser at du ikke har forstyrret trosten i det hele tatt, Under hele hekkingen. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Kjempeflotte bilder, som virkelig viser at du ikke har forstyrret trosten i det hele tatt, Under hele hekkingen. Takk for det, annrita ! Jeg har jo ganske så lang erfaring med observasjon av fugler og vet stort sett hva de reagerer på. Heldigvis så har jeg Camranger som gjør at jeg kan bruke iPaden når jeg tar bildet eller filmer. Dette kan jeg gjøre på en måte slik at jeg ikke er synlig for fuglene, mer enn nødvendig 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Veldig spennende å studere disse næropptakene dine. her er det kvalitet for "alle penga" Men jeg ser jo at du har skikkelig utstyr. Et så lyssterkt Nikon teleobjektiv kom neppe som "kit objektiv" Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Veldig spennende å studere disse næropptakene dine.her er det kvalitet for "alle penga"Men jeg ser jo at du har skikkelig utstyr.Et så lyssterkt Nikon teleobjektiv kom neppe som "kit objektiv" Takk for det, Wasco ! Da jeg gikk over til Full-format i fjor så bestemte jeg meg også for å skifte ut noen objektiver og da var det naturlig å satse på kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg