Gå til innhold

Anbefaling til mekanisk tastatur?

Anbefalte innlegg

Hey,

Har sett litt på mekaniske tastatur men har et major problem.. jeg vil gjerne ha http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618027#reviews f.eks MEN problemet er at jeg vil helst ha norskt keyboard layout , altså æøå og det der.

Har dere da en anbefaling?

PS! Skifter man til norsk tastatur vil det være det samme sant? så om jeg har det i fingrene så er det vel kanskje egentlig ikke et problem i det hele tatt ? :) Men takk om dere sender inn andre forslag med norskt layout.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tastaturet du beskriver kommer mest sannsynlig med nordisk layout. Siden det står det, kontakt komplett, for å være helt sikker da. Tror det bare er bildene som er forskjellig.

Jeg har ikke noe personlig erfaring med dette, men den har fått god kritikk.

http://www.hardware....ance-k70/134721

Kontaktet razer support og de sa de ikke hadde planer om å lansere det med norskt layout så er vel lite sannsynlig at Komplett driver å skifter om knapper på det eller er det noe de faktisk gjør?

ahh sånn den der her om dagen, den skal vurderes :)

Edit: Med norsk layout mener de Keyboard language eller faktisk at ÆØÅ og sånt er med på tastaturet (fysisk) ?

Endret av tore16
Lenke til kommentar

Kontaktet razer support og de sa de ikke hadde planer om å lansere det med norskt layout så er vel lite sannsynlig at Komplett driver å skifter om knapper på det eller er det noe de faktisk gjør?

ahh sånn den der her om dagen, den skal vurderes :)

Edit: Med norsk layout mener de Keyboard language eller faktisk at ÆØÅ og sånt er med på tastaturet (fysisk) ?

Du må heller kontakte komplett. Hvis de skriver nordic layout er det nok med ÆØÅ tastene. Alle datamaskiner kan bytte på språk på tastaturet. Send mail til komplett du, heller ring dem så går det raskere. Mitt Microsoft SideWinder X4 er det også bare bilder av uten ÆØÅ tastene.

Lenke til kommentar

Det er æøå-taster. Razer support mente bare at de ikke har planer om å lansere ett med kun norsk layout (nå er det nordisk, altså svensk og dansk layout i tillegg.. helt likt nesten).

Det er norsk layout, bare at æøå-tastene har tre forskjellige prints på hver tast.. (ø er feks ø og ö og enten æ/ø/å -- vet en av de nordiske landene har forskjellig fra oss)

edit: dette er nordic layout, og dette er norsk layout

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...